• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

چهار استان جدید امسال به شبکه ریلی متصل می‌شوند

  • کد خبر : 28837
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
چهار استان جدید امسال به شبکه ریلی متصل می‌شوند
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال ۹۹ که به سال جهش تولید نامگذاری شده است، وزارت راه و شهرسازی درخصوص افزایش سهم حمل و نقل ریلی برنامه‌های ویژه‌ای از جمله اتصال حداقل چهار استان به شبکه ریلی را در دستور کار دارد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تفاهم،  امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در بحث توسعه و اتمام پروژه‌های ریلی کشور به خصوص در سال ۹۹ که سال جهش تولید نامگذاری شده است، اظهار داشت: باعنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور در سال‌های اخیر و تکالیف قانونی از جمله برنامه پنج‌ساله ششم توسعه، درخصوص افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی در حوزه حمل بار، مسافر و ترانزیت، وزارت راه و شهرسازی در سال جهش تولید برنامه ویژه‌ای ازجمله اتصال حداقل چهار استان به شبکه ریلی، توسعه و تکمیل شبکه ترانزیتی ریلی را در دستورکار خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: برهمین‌اساس در سال جهش تولید برنامه احداث ۱۶۱۴ کیلومتر خطوط اصلی، فرعی و دوم، نوسازی، بهسازی و ارتقاء ناوگان باری و ریلی و لکوموتیو را با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه، به‌ارزش اعتباری ۱۳۰۷۱ میلیارد تومان در سرلوحه فعالیت‌های خود قرارداده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این برنامه‌ها و اولویت آن‌ها مشخص شده است. به همین خاطر از این مقداراعتبار موردنیاز، با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ ۵۵۴۹ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته و برای باقی‌مانده اعتبارت موردنیاز، مراتب در دست پیگیری است.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28837

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.