• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان و مسافران مترو ارائه مي شود

  • کد خبر : 12780
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان و مسافران مترو ارائه مي شود

0 (0) مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه: کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان و مسافران مترو ارائه مي شود نايب رئيس هيات مديره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه گفت: در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص برای استفاده از مترو در نظر گرفته‌ایم و تمامی شهروندان می […]

0
(0)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه:

کارت‌های مدت‌دار مترو با مبلغ مشخص به شهروندان و مسافران مترو ارائه مي شود

نايب رئيس هيات مديره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه گفت: در حال حاضر کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص برای استفاده از مترو در نظر گرفته‌ایم و تمامی شهروندان می توانند این کارت ها را خریداری كنند.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه  در صورت تمايل شهروندان و مسافران مترو کارت‌های مدت‌دار و مبلغ‌دار ارائه مي شود و همه اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند. افزود: سال هاي گذشته کارت‌های مدت‌دار بدون سقف ریالی ارائه مي شد اما به دليل سو استفادهايي كه از این کارت‌ها مي شد کارت‌های مدت‌دار با مبلغ مشخص را در نظر گرفته‌ایم که افراد می توانند با مراجعه به سایت http://eticket.tehran.ir// این کارت را خریداری کنند.

وي تصريح كرد: کارت‌های مدت دار در سه بازده زماني سه ماه، شش ماه و يكساله عرضه مي شوند و شهروندان و مسافران مي توانند بنابر نياز خود آنها را خريداري نمايند. گفتني است كارت هاي مدت دار سه ماهه 112 هزار و 500 تومان، 6 ماهه 187 هزار و 500 تومان و یکساله به مبلغ 337 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد و به این رقم‌ها 25 درصد تخفیف داده می شود که به اعتبار اصلي كارت اضافه می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.