• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

کار تجهیز دو ایستگاه ابریشم و جهان آباد به سوزن های تراورس بتنی به سرانجام رسید

  • کد خبر : 7432
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
کار تجهیز دو ایستگاه ابریشم و جهان آباد به سوزن های تراورس بتنی به سرانجام رسید

0 (0) کار تجهیز دو ایستگاه ابریشم و جهان آباد به سوزن های تراورس بتنی به سرانجام رسید مدیر کل راه آهن شمالشرق(1) گفت: در ادامه اجرای فاز دوم تعویض سوزن های تراورس چوبی با بتنی دو ایستگاه ابریشم و جهان آباد به سوزن های بتنی تجهیز شد. فرشاد زادخور با اعلام این خبر اظهار […]

0
(0)

کار تجهیز دو ایستگاه ابریشم و جهان آباد به سوزن های تراورس بتنی به سرانجام رسید
مدیر کل راه آهن شمالشرق(1) گفت: در ادامه اجرای فاز دوم تعویض سوزن های تراورس چوبی با بتنی دو ایستگاه ابریشم و جهان آباد به سوزن های بتنی تجهیز شد.
فرشاد زادخور با اعلام این خبر اظهار داشت:این پروژه مهم با هدف افزایش ظرفیت خطوط و افزایش سرعت قطارها در محور تهران – مشهد، فاز دوم تعویض سوزن های تراورس چوبی با بتنی در دستور کار قرار گرفته و عملیات نصب 16 دستگاه سوزن در دو ایستگاه ابریشم وجهان آباد، طبق برنامه زمان بندی شده، در محدوده ی این اداره کل به سر انجام رسیده است.
زاد خور افزود: اجرای فازدوم نصب سوزن های بتنی از اواخر خرداد ماه سال جاری با هزینه ای بالغ بر4 میلیارد ریال برای هر سوزن آغاز شده است و با اجرای آن سرعت سیر قطارها در ایستگاه هایی که نیاز به توقف نیست از 80 و 100 کیلومتر بر ساعت تا 120 کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.