• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کاهش زمان سفر در دستور کار راه‌آهن زاگرس قرار دارد

  • کد خبر : 4788
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کاهش زمان سفر در دستور کار راه‌آهن زاگرس قرار دارد

0 (0) مدیرکل راه‌آهن زاگرس: کاهش زمان سفر در دستور کار راه‌آهن زاگرس قرار دارد اندیمشک – مدیرکل راه آهن زاگرس رضایت مسافران را در راس برنامه های این اداره کل دانست و گفت: کاهش زمان سفر در دستور کار اداره کل زاگرس قرار دارد. به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد انصاری عصر در نشست خبری […]

0
(0)

مدیرکل راه‌آهن زاگرس:

کاهش زمان سفر در دستور کار راه‌آهن زاگرس قرار دارد

اندیمشک – مدیرکل راه آهن زاگرس رضایت مسافران را در راس برنامه های این اداره کل دانست و گفت: کاهش زمان سفر در دستور کار اداره کل زاگرس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد انصاری عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اداره‌ کل راه‌آهن زاگرس از آمادگی کامل برای حمل بار در جهت خدمت به کسب‌وکار و رونق اقتصادی منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به آمادگی راه‌آهن برای حمل تمامی بارها برای ارسال به اقصا نقاط کشور افزود: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی بندر خشک در حوزه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران صادر و در اداره کل راه‌آهن زاگرس در زمینه احداث بندر خشک آمادگی کامل دارد و روند احداث آن از طریق استانداری در حال پیگیری است.

مدیرکل راه‌آهن زاگرس، رضایت‌مندی مسافران، شهروندان، سرمایه‌گذاران و خانواده بزرگ اداره کل راه‌آهن زاگرس را یک اولویت مهم خواند و اظهار کرد: کاهش زمان سفر برای خطوط راه‌آهن زاگرس در رأس برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه از طریق بازسازی خطوط به دنبال کاهش زمان سفر و افزایش سرعت ناوگان ریلی هستیم، گفت: در محدوده خطوط ریلی به ناحیه لرستان به‌زودی سرعت قطارهای باری و مسافری را به ۶۰ کیلومتر خواهیم رساند و در محور خطوط راه‌آهن زاگرس به ناحیه جنوب نیز حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر را اجرایی کرده و شاهد کاهش زمان سفر خواهیم بود.

انصاری تصریح کرد: فضای داخلی ایستگاه راه‌آهن اندیمشک با هدف رضایت‌مندی مسافران و شهروندان بهسازی و در زمینه بهسازی روکشآسفالت شهرک مسکونی راه‌آهن تفاهم‌نامه با شهرداری برای بهسازی معابر انجام شده است.

مدیرکل راه‌آهن زاگرس از بازگشایی در موزه راه‌آهن به روی شهروندان در اندیمشک خبر داد و افزود: مراحل کارشناسی برای ثبت راه‌آهن در میراث فرهنگی در حال انجام بوده و کارشناسان از محور راه‌آهن زاگرس و بناهای فنی آن بازدید کردند.

منبع : خبر گزاری مهر

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.