• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کاهش 26 درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار

  • کد خبر : 7062
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کاهش 26 درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار

0 (0) به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان از کاهش 26 درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار خبر داد. مهندس ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر سامانه صدای مسافر 5149-021 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافرین بوده و همچنین […]

0
(0)

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان از کاهش 26 درصدی شکایات حوزه مسافری در اداره کل راه آهن خراسان در فصل بهار خبر داد.
مهندس ضیایی مهر با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر سامانه صدای مسافر 5149-021 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافرین بوده و همچنین نسبت به ثبت کلیه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و … از سوی مسافرین به صورت 24 ساعته اقدام می گردد که با توجه به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در راستای ارتقا خدمات و کیفی سازی در حوزه قطارهای مسافری شاهد کاهش 26 درصدی شکایات در سه ماهه نخست سال جاری در اداره کل راه آهن خراسان بوده ایم.
وی همچنین اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و ارتقا کیفیت در داخل قطارهای مسافری، مجهز نمودن قطارها به تجهیزات مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و همچنین ارتقا خدمات در حوزه ایستگاهی و دفاتر فروش بلیت شاهد کاهش شکایات در حوزه مسافری می باشیم.
:

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.