• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

کرونا،سفرهای شهروندان شیراز با مترو را ۸۰ درصد کاهش داد

  • کد خبر : 25232
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کرونا،سفرهای شهروندان شیراز با مترو را ۸۰ درصد کاهش داد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی استفاده از این ناوگان،گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا استفاده شهروندان از مترو شیراز از ۱۰۰ هزار نفر در روزهای عادی اکنون به حدود ۲۰ هزار نفر کاهش یافته است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شیرازه ، حسن مرادی افزود: انتظار می‌رفت که طبق روال سال های قبل در اسفندماه امسال نیز به خاطر خریدهای شب عید مسافران مترو شیراز به بیش از ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار نفر در روز افزایش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در هفته‌های گذشته استقبال از مترو شیراز به شدت کاهش یافته و اکنون به حدود ۲۰ هزار نفر در روزهای عادی و حدود ۱۰ هزار نفر در روزهای تعطیل رسیده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز بیان کرد: از این نظر که مردم شیراز به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت توجه نشان داده و سفرهای درون شهری خود را کاهش داده اند خوشحال هستیم.

وی از مردم درخواست کرد: شهروندان شیرازی در شرایط موجود تا حد ممکن از رفت و آمدهای درون شهری غیرضروری خودداری و تنها در صورت لزوم در سطح شهر تردد کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی نیز کمتر استفاده کنند.

آیا مترو شیراز تعطیل می‌شود؟

مرادی اظهار داشت: بسیاری از شهروندان شیرازی در شرایط شیوع بیماری کرونا درخواست تعطیلی مترو این شهر را دارند تا بتوان با سرعت بیشتری به سمت شکست کرونا پیش رویم که این موضوع اکنون در دست بررسی است.

در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا  در فارس گزارش نشده است،  هم اکنون ۵۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

با شناسایی ۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس  آمار کنونی مبتلایان فارس به ۱۰۴ نفر رسیده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.