• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

کشف بیش از ١١ کیلو تریاک در متروی تهران

  • کد خبر : 23459
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کشف بیش از ١١ کیلو تریاک در متروی تهران
یک جوان قالی‌شو با چمدان چرخ‌دار قصد تحویل ١١کیلو و ٥٠٠ گرم تریاک در مترو تهران ‏داشت. ساعت ١٧ شنبه هفتم دی ماه، ماموران پلیس مترو در ایستگاه راه آهن تهران به جوانی ‏حدودا سی‌وپنج‌ساله که با یک چمدان چرخ‌دار درحال تردد بود، مشکوک شدند‎.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شهروند، این جوان به‌طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و درحالی‌که به نظر می‌رسید سردرگم و چشم انتظار ‏فردی است، در راهروهای مترو قدم می‌زد تا اینکه پس از ۴٠ دقیقه مراقبت، ماموران برای بررسی بیشتر به ‏سراغ جوان مرموز رفتند و او را به مقر پلیس مترو منتقل کردند‎. ماموران در بررسی چمدان چرخ‌دار او ١١ کیلو و ۵٠٠ گرم تریاک جاساز شده کشف کردند.
پسر جوان پس از دستگیری، گفت: «در یکی از استان‌های مرکز کشور ساکنم و در یک قالی‌شویی کار می‌کنم ‏و چندی قبل مردی به سراغم آمد و پس از چند بار ملاقات و آشنا شدن بیشتر، پیشنهاد داد تا برای بهتر ‏شدن وضع مالی‌ام با او همکاری کنم و هر چند وقت یک بار بسته‌ای را به تهران منتقل کنم و به دست ‏صاحبش برسانم. پس از پذیرفتن پیشنهادش یک چمدان در اختیارم قرار داد و خواست با قطار به ‏تهران بیایم و در ایستگاه مترو منتظر بمانم تا اینکه مردی برای تحویل به مترو بیاید و در قبالش ٢‌میلیون ‏تومان دریافت کنم‎.»
او با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی مدعی بود که از جاساز شدن مواد مخدر اطلاع ‏نداشته و اصلا داخل آن را بازرسی نکرده است، گفت: «متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی همدستانش در ‏اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت‎.» 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23459

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.