• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

قدردانی آیت الله دری، امام جمعه اراک از راه آهن برای ارسال کمک های مردمی استان اراک

  • کد خبر : 16093
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
قدردانی آیت الله دری، امام جمعه اراک از راه آهن برای ارسال کمک های مردمی استان اراک

0 (0) واگن های امدادی در راه مناطق سیل زده قدردانی آیت الله دری، امام جمعه اراک از راه آهن برای ارسال کمک های مردمی استان اراک مدیر کل راه آهن اراک گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار مرکزی تشکیل شد مقرر شد کمک های […]

0
(0)

واگن های امدادی در راه مناطق سیل زده

قدردانی آیت الله دری، امام جمعه اراک از راه آهن برای ارسال کمک های مردمی استان اراک

مدیر کل راه آهن اراک گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار مرکزی تشکیل شد مقرر شد کمک های مردمی برای سیل زدگان استان خوزستان به وسیله راه آهن اراک جمع آوری و ارسال شود.

قربانی افزود: به همین منظور اداره کل راه آهن اراک تعداد 7 دستگاه واکن باری را برای جمع اوری کمک های مردمی آماده کرده  و امروز و فردا به مناطق سیل زده خوزستان ارسال می شود .

وی اضافه کرد: اگر لازم باشد این آمادگی وجود دارد تعداد واگن ها افزایش یابد و برابر هماهنگی های انجام شده یک سالن مسافری هم به انتهای قطار اضافه شود که اگر نیروهای امدادی قصد اعزام داشتند بتوانیم آنها را هم منتقل کنیم.

آیت الله دری امام جمعه اراک در مصاحبه با سیمای استان مرکزی از تلاش تمامی کسانی‌که در امر کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل خسارت دیده اند از مسئولین استان خصوصا راه آهن اراک که امکان ارسال مقدار قابل ملاحظه ای از کمکهای مردمی که مورد نیاز اولیه مردم سیل زده است را فراهم آورده است قدردانی کرد.

استاندار مرکزی نیز در بازدید از ارسال کمک های مردمی از طریق راه آهن اراک اعلام کرد این اولین محموله ارسالی است و ما تا زمانیکه نیاز در منطقه سیل زده باشد محموله های دیگری از کمکهای مردمی را از طریق راه آهن ارسال خواهیم کرد و تا وضعیت مناسب در منطقه سیل زده حاکم شود در کنار مردم خوب و هموطنان سیل زده هستیم.

 

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی هم در حاشیه جمع آوری و انتقال کمک های مردمی به داخل واگن های باری گفت: بعد از سیل چند روز گذشته، در برخی استانها، استان مرکزی به عنوان استان معین در یاری رساندن به سیل زدگان انتخاب شد و قرار شد 12 شهرستان استان مرکزی اقلام غذایی ، بهداشتی، لباس و پوشاک را جمع آوری کنند و اقلام جمع آوری شده از طریق راه آهن اراک به خوزستان ارسال شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.