• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

کنترل بهداشتی مبادی ورودی ریلی و جاده ای خوزستان در اندیمشک

  • کد خبر : 25128
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کنترل بهداشتی مبادی ورودی ریلی و جاده ای خوزستان در اندیمشک
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از استقرار پایگاه‌های بهداشت در مبادی ورودی خوزستان در اندیمشک خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امشب در جمع خبرنگاران در رابطه با  کنترل مبادی ورودی ریلی و جاده‌ای خوزستان اظهار کرد: دو پایگاه مراقبت‌های بهداشتی به منظور کنترل و بررسی افرادی که قصد ورود به استان خوزستان را دارند در ایستگاه راه آهن اندیمشک و جاده ورودی استان در این شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: کارشناسان بهداشت دانشگاه، سرنشینان کلیه خودروها و افرادی که از طریق ایستگاه راه آهن اندیمشک وارد استان می‌شوند را بررسی و مورد پایش قرار می‌دهند.

ابول نژادیان در تشریح موارد تحت کنترل عنوان کرد: از جمله مواردی که تحت بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد، علائم ظاهری ابتلا به کروناویروس و درجه حرارت بدن (تب) افراد است.

وی افزود: کارشناسان ما در صورت مشاهده موارد مشکوک، بر اساس دستورالعمل، فرد را جداسازی کرده و جهت بررسی‌های نهایی مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با مخاطب قرار دادن مردم گفت: از عموم مردم درخواست می شود تا اطلاع بعدی و عادی شدن شرایط همچنان موارد بهداشت فردی، از جمله بهداشت دست ها، را که از راه های مختلف اطلاع رسانی شده رعایت نمایند تا با کمک هم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.