به گزارش خبرگزاری برنا از قم محسن اعتماد در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی و گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها وروز زن،با اشاره به مقام ومنزلت حضرت زهرا(س) و فرازی از خطبه ی فدکیه آن بانوی بزرگ اسلام،ذتاکید کرد:رما باید پشتیبان ولایت باشیم تا دشمنان به میهن عزیزمان آسیبی نرسانند.

وی پشتیبانی از ولایت را رهایی از فتنه ها دانست و خاطر نشان کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه و بصیرت و هوشیاری مردم همواره تمام فتنه ها و توطئه های دشمنان را رسوا و خنثی می کند.

مدیر کل راه آهن قم در بخش دیگری از صحبت های خود بازنشستگان را گنجینه سرشار از تجربه و تخصص دانست و عنوان کرد:ما معتقدیم ، بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص،بایدتجربه های کاری خود را مدون کرده و به جوانان و افراد تازه کار درمشاغل مختلف راه آهن ، منتقل نمایند.

وی اظهار کرد: راه آهن به راحتی بدست ما نرسیده و برای حفظ و نگهداری آن زحمات زیادی کشیده شده و خون دلهاخورده شده است بنابر این ما نیز وظیفه داریم آنرا همانگونه که از نسلهای قدیمی تحویل گرفته ایم به خوبی به نسلهای بعد تحویل دهیم.

محسن اعتماد اقدامات صورت گرفته ، در جهت رفاه حال بازنشستگان را مورد تاکید قرار داده و تشریح کرد: از جمله مطالباتی که بازنشستگان عزیز داشتند انتقال پرونده ها از ناحیه اراک به قم بود که بحمدلله این کار محقق شد و پرونده تمامی بازنشستگان راه آهن قم به این اداره کل منتقل شد.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته ایجاد میز خدمت است که همکاران بازنشسته با مراجعه به میز خدمت تمامی کار هایشان انجام می پذیرد.همچنین در حال راه اندازی میز خدمت الکترونیکی جهت فراهم سازی بستری مناسب برای ارائه خدمت به این عزیزان هستیم.

مدیر کل راه آهن قم افزود:با وجود اینکه راه آهن قم اداره کلی نو پا و جوان است برخی نواقص

وکمبودهایی دارد که باید با همت هم این نواقص را بر طرف کنیم و یکی از این موارد نبود کانون بازنشستگی است که باید به همت شما عزیزان این کار محقق شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم ، بازنشستگان درخواست های خود را با مدیر کل راه آهن قم در میان گذاشتند.