• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

گردهمایی فرماندهان بسیج راه آهن برگزار شد

  • کد خبر : 20160
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۲۹
گردهمایی فرماندهان بسیج راه آهن برگزار شد
گردهمایی و نشست هم اندیشی فرماندهان و اعضای شورای مرکزی و پایگاه های تابعه ستادی بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
0
(0)

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این گردهمایی برنامه های بسیج راه آهن در هفته دفاع مقدس ارائه و هدف از برگزاری آن ایجاد هماهنگی های لازم بین پایگاه های بسیج راه آهن سراسر کشور در این هفته بود.
فرمانده بسیج راه آهن کشور در این گردهمایی با اشاره به از خود گذشتگی های ایثارگران و رزمندگان اسلام در زمان دفاع مقدس اظهارداشت: ایثارگری ها و گذشت رزمندگان اسلام باعث شد پس از هشت سال دفاع مقدس بتوانیم از این میدان، پیروز خارج شویم.
سرهنگ «داود عباس زاده» یادآورشد: دستاوردهای دفاع مقدس فرهنگ ایثار و استقامت برای ملت ایران بود تا بتوانیم همچنان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران به فداکاری های خود ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه بسیج همواره در خدمت رسانی به مردم و میهن اسلامی آمادگی خود را حفظ خواهد کرد، گفت: بسیجیان امروز در توسعه و پیشرفت کشور نقش مهمی بر عهده دارند و در این راستا با شایسته سالاری و استفاده از ظرفیتهای داخلی باید تلاش کنیم فاصله خود را با کشورهای توسعه یافته کاهش دهیم.
فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران در این گردهمایی از تشکیل کمیته علمی و پژوهشی بسیج راه آهن خبرداد.
«سید حمیدرضا قریشی» فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور نیز در این گردهمایی تاکید کرد: مهرماه سال جاری بزرگترین گردهمایی بسیجیان کشور در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار می شود تا بار دیگر نیروهای بسیجی با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.
وی با بیان اینکه بسیجیان همچنان در گام دوم انقلاب پیشروان کشور هستند، تاکید کرد: بسیجیان با بصیرت افزایی با هرگونه فتنه انگیزی در کشور مقابله خواهند کرد و همواره باید بدانند ملاک انتخاب افراد برای مسئولیت ها شخصیت آنها نیست بلکه شاخص های بصیرت افراد ملاک عمل ما است.
معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این گردهمایی یادآورشد: دفاع مقدس تقدیر الهی برای ملت ایران بود که توانست نظام جمهوری اسلامی ایران را پایدار و پایه های آن را مستحکمتر کند تا بتواند در صحنه های بین المللی حضوری موفقیت‌آمیز داشته باشد.
«محمد هادی ضیائی مهر» با اشاره به استفاده از ظرفیت های داخلی برای تامین ناوگان ریلی کشور افزود: در تولید ناوگان ریلی کشور استفاده از ظرفیت های داخلی در دستور کار جدی راه آهن جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است تا بتوانیم برای تامین ناوگان ریلی کشور صد در صد از تولیدات داخلی استفاده و از سرمایه های انسانی خود در راه آهن به خوبی استفاده کنیم

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.