• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

گشایش ۲ ورودی جدید در ایستگاه‌های خط ۷ مترو

  • کد خبر : 31840
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
گشایش ۲ ورودی جدید در ایستگاه‌های خط ۷ مترو
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: فردا به طور همزمان ورودی شمال غربی ایستگاه میدان صنعت و ورودی شمالی ایستگاه بزرگراه بسیج افتتاح می‌شود.
0
(0)
به گزارش ریل‌نیوز به نقل از میزان ، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره افتتاح ۲ ورودی جدید در ایستگاه‌های خط ۷ مترو اظهارداشت: ورودی نخست ایستگاه میدان صنعت در اسفند سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده بود؛ لذا با عنایت به لزوم افتتاح و راه اندازی ورودی‌های دوم در هر ایستگاه مترو به جهت سهولت دسترسی شهروندان و همچنین تحقق الزامات ایمنی، ورودی دوم ایستگاه میدان صنعت و سالن فروش بلیت مستقل آن در دستور کار جهت بهره‌برداری قرار گرفت که این امر در هفته جاری محقق خواهد شد.

وی افزود: با تکمیل ورودی مذکور، حجم مسافران ورودی و خروجی این ایستگاه افزایش یافته و همچنین دسترسی شهروندان در ضلع شمالی میدان صنعت (ابتدای بلوار پاک نژاد) به ایستگاه تسهیل خواهدشد؛ ضمن اینکه به دنبال بهره‌برداری از ورودی شمالی ایستگاه میدان صنعت، دسترسی به نیم طبقه تجاری احداث شده در فضای ایستگاه میسر شده و شهروندان از خدمات آتی آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه با اشاره به دومین افتتاحیه روز چهارشنبه گفت: ایستگاه بسیج که در تقاطع بزرگراه بسیج و بزرگراه شهید محلاتی قرار دارد، شهریور ماه ۱۳۹۸ با یک ورودی (ورودی جنوبی) افتتاح و جهت استفاده شهروندان محدوده جنوب شرق تهران در منطقه ۱۴ شروع به کار کرد.

امام گفت: با افتتاح ورودی شمالی ایستگاه بزرگراه بسیج، ضمن سهولت دسترسی شهروندان ساکن در محدوده بزرگراه شهید محلاتی به شبکه حمل و نقل ریلی، کاهش حوادث و تصادفات جرحی و فوتی در این محدوده را انتظار خواهیم داشت. ضمناً به منظور تامین ایمنی هرچه بیشتر مسافران در مواقع ضروری، پله فرار مرتبط با ورودی شمالی این ایستگاه، همزمان با افتتاح مذکور به بهره‌برداری می‌رسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31840

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.