• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

۱۰۰ کیلومتر از روسازی عملیات راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 29261
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
۱۰۰ کیلومتر از روسازی عملیات راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ کیلومتر از روسازی عملیات راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، علی نیکزاد ظهر امروز در جریان بازدید معاون رئیس جهور از راه آهن اردبیل اظهار داشت: باید ۱۰۰ کیلومتر از روسازی عملیات راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌برداری برسد و همچنین عملیات زیرسازی راه‌آهن نیز باید تا پایان امسال تمام شود.

وی با بیان اینکه باید ۷ ایستگاه راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌برداری برسد، افزود: طبق قول داده شده راه‌آهن اردبیل تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد، انتظار می‌رود دولت فعلی با اتمام راه‌آهن پروژه‌ای مهم به یادگار بگذارد چرا که این پروژه مطالبه اصلی مردم است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسات و بازدیدهایی که معاون رئیس جمهور انجام شده است معاون رئیس جمهور گفته است که این پروژه از لحاظ منابع مالی مشکلی ندارد پس انتظار می‌رود مجریان این پروژه را در زمان مقرر به بهره‌برداری برسانند.

نیکزاد با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی ایستگاه‌های راه آهن اردبیل با جدیت دنبال می‌شود، تصریح کرد: عملیات ریل‌گذاری ۱۰۰ کیلومتر امسال از سمت اردبیل شروع شده و از سمت میانه هم تا دو ماه آینده شروع خواهد شد و تا ۳ ماه آینده شاهد بهره‌برداری تعدادی از ایستگاه‌ها خواهیم بود و به صورت کلی تا پایان امسال عملیات اجرایی ایستگاه‌ها تکمیل می‌شود.

وی افزود: احداث شبکه ریلی و راه آهن در اردبیل علاوه‌بر رفع نیاز مردم استان به استفاده مسافربری در رونق اقتصادی و تولیدی استان اردبیل نیز موثر خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29261

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.