• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۱۶۰ میلیارد تومان دیگر به پروژه راه آهن اردبیل _ میانه تزریق می‌شود

  • کد خبر : 29004
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
۱۶۰ میلیارد تومان دیگر به پروژه راه آهن اردبیل _ میانه تزریق می‌شود
استاندار اردبیل گفت: سازمان برنامه و بودجه از ۱۰۷۰میلیارد تومان برنامه ریزی شده برای راه آهن اردبیل میانه ۳۸۰ میلیارد تومان پرداخت کرده و ۱۶۰ میلیارد تومان نیز تا دو هفته دیگر واریز می‌کند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه راه آهن میانه _ اردبیل گفت: این پروژه یکی از طرح های الویت دار دولت دوازدهم است با اخذ ۴۰۰ میلیارد تومان فاینانس بانک ملی جهت تکمیل این پروژه هیچگونه مشکل مالی نخواهیم داشت.

 

او با بیان اینکه پروژه راه آهن اردبیل _ میانه تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد افزود: کل این پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیرسازی آن تا پایان سال۹۹ به اتمام می رسد و بیش از ۱۱۰ کیلومتر ریل گذاری و روسازی نیز از دو جبهه آغاز شده و تکمیل می شود.

 

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ریل گذاری و روسازی از سمت اردبیل آغاز شده و کارگاه این جبهه کاملا فعال است افزود:پیمانکار ریل گذاری متعهد شده ماهانه ۷ کلیومتر و در صورت مساعد بودن شرایط در دو شیفت بیش از ۱۵ کیلومتر ریل گذاری انجام دهد که خوشبختانه در این جبهه کارها خوب پیش می رود و دو ماه آینده از سمت میانه نیز عملیات ریل گذاری آغاز می شود.

 

اکبر بهنام جو از فعال بودن ۱۲ کارگاه در مسیر میانه _ اردبیل با تمام توان خبر داد و اظهار کرد: در طول مسیر۱۲ پیمانکار بصورت شبانه روزی فعالیت میکنند تا طبق جدول زمان بندی شده زیرسازی قطعات به اتمام برسد.

 

او گفت: مرتفع ترین و بزرگترین پل در ایران پل آرپا چایی است که با جدیت تمام طبق برنامه زمان بندی پیشرفت می کند و تغییرات زیادی نسبت به بازدیدهای گذشته به چشم می خورد که در روزهای تعطیل نیز تمام کارگاه ها با۱۰۰درصد ظرفیت فعال هستند.

 

استاندار اردبیل افزود: در ایستگاه های مشخص شده نیز فعالیت خوبی انجام می شود که ایستگاه اصلی در اردبیل با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد به زودی تکمیل می شود و عملیات اجرایی سایر ایستگاه ها نیز با توجه به برنامه زمان بندی شده پیش می رود.

 

بهنام جو در ادامه گفت: اتمام این پروژه یکی از آرزو های دیرینه مردم استان اردبیل بوده و به جد پیگیری می کنیم تا یکسال آینده به اتمام برسد در حالی که هر ماه دو بار برای بازدید از قطعات با مسوولان مربوطه تا شهرستان میانه از مسیر سفر می کنیم.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29004

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.