• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۱۶ بهمن کلنگ تراموای شهر رشت به زمین می‌خورد

  • کد خبر : 24066
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
۱۶ بهمن کلنگ تراموای شهر رشت به زمین می‌خورد
رییس شورای شهر رشت اعلام کرد که ۱۶ بهمن ماه کلنگ تراموای شهر رشت به زمین خواهد خورد و همچنین ۱۸ اسفند پروژه پارک آبی آغاز می شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبر شمال، یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.در ابتدای جلسه اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت با اشاره به سیل سیستان بلوچستان گفت: از همکاران عضو شورا می خواهم که طرحی را برای کمک به مردم مظلوم سیستان و بلوچستان با دو فوریت تصویب کنیم.
حاجی پور با اشاره به اینکه احساس خوبی نسبت به شورا دارم، گفت: شورا به اتحاد سابق برگشته است و هر کدام از اعضا به تنهایی یک شورا بوده و به دنبال رفع مشکلات شهر هستند و توجه ای به مسایل حاشیه ای ندارند.
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه از همه اعضا برای این وفاق و همدلی سپاسگزارم گفت: پیگیری امورات رشت به خوبی در حال انجام است و همینجا از دکتر نوبخت فرزند برومند این شهر و استان تشکر می کنم. وی ادامه داد: با موافقت و تخصیص اعتبار خوبی که از سوی دکتر نوبخت صورت گرفته احیا و ساماندهی رودخانه زرجوب را شروع خواهیم کرد.
حاجی پور در مورد تراموا نیز اظهار کرد: ۱۶ بهمن ماه کلنگ تراموای شهر رشت به زمین خواهد خورد و همچنین ۱۸ اسفند پروژه پارک آبی آغاز می شود. وی با اشاره به طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: کارت شهروندی در این زمینه به زودی صادر خواهد شد.
حاجی پور در مورد پرداخت حقوق کارگران رفت و روب نیز اظهار کرد: دیروز ۷ میلیارد تومان از طریق مناطق شهرداری پول جمع آوری و به حساب حقوق کارگران رفت و روب شهرداری ریخته شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.