• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۲۳۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح ریلی بوشهر اختصاص یافت

  • کد خبر : 13609
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۸:۲۵
۲۳۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح ریلی بوشهر اختصاص یافت

0 (0) ۲۳۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح ریلی بوشهر اختصاص یافت استاندار بوشهر گفت: علاوه بر اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبارات در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس به خط راه آهن بوشهر، ۲۳۸ میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص یافته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم  از تنگستان، عبدالکریم گراوند […]

0
(0)

۲۳۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به طرح ریلی بوشهر اختصاص یافت

استاندار بوشهر گفت: علاوه بر اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبارات در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس به خط راه آهن بوشهر، ۲۳۸ میلیارد تومان نیز از اعتبارات ملی به این پروژه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از تنگستان، عبدالکریم گراوند دیشب در آیین آغاز ساخت قطعه 10 شبکه ریلی با بیان اینکه طرح ریلی بوشهر به شیراز از سال 1390 متوقف شد اظهار داشت: پس از اینکه  ایجاد مشکل منابع مالی پروژه راه آهن بوشهر به شیراز ، این پروژه از سال 1390 متوقف شد.

وی با بیان اینکه از سمت فارس این پروژه فعال بود افزود: نمایندگان استان بوشهر در فعال شدن پروژه راه آهن بوشهر تلاش ویژه‌ای کردند که جای سپاس و قدردانی دارد.

استاندار بوشهر افزود: 4 نماینده استان بوشهر بودجه‌ای که در اختیار داشتند و می‌توانستند در پروژه‌های مختلف هزینه کنند وقتی خواهش کردم و تاثیر این پروژه در توسعه استان دیدند و به پروژه راه آهن به میزان 103  میلیارد تومان بودجه اختصاص دادند.

گراوند با قدردانی از معاون وزیر راه و شهرسازی در توجه به پروژه راه آهن بوشهر خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و توجه معاون وزیر راه و شهرسازی 238 میلیارد تومان از ردیف ریلی و اعتبارات ملی به پروژه راه آهن بوشهر اختصاص دادند که امیدوارم با پیگیری‌های که صورت می‌گیرد تخصیص یابد و زمینه آبادانی این منطقه فراهم شود.

وی با تاکید بر نقش مهم خط ریلی در توسعه فعالیت بندری افزود: امید است با تسریع در اجرای پروژه راه آهن بوشهر زمینه رونق بیش از پیش بندر بوشهر فراهم شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان افتخار پایگاه مبارزه با استعمار دارد گفت: استانی که پایگاه مبارزه با استعمار است و نام رئیسعلی دلواری در پیشانی دارد ان‌شاالله هر چه زودتر خط ریلی آن ساخته شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.