• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

۲۴ طرح ملی زیرساختی در آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 25769
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
۲۴ طرح ملی زیرساختی در آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اجرایی ۲۴ طرح ملی زیرساختی در حوزه راه، جاده و راه آهن در استان آغاز می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا ، ابوالقاسم سلطانی، با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها از فردا آغاز می شود، افزود: این طرح ها از جمله شامل آزادراه تبریز- ارومیه، تبریز- مرند- بازرگان، تبریز- اهر، خواجه- ورزقان، اهر- مشکین‌شهر، جلفا- اصلاندوز، مرند- جلفا، تبریز – سهند و راه آهن تبریز – بستان آباد است.

وی اظهار داشت: بخش عمده ای از این طرح ها در سال های گذشته و سال ۹۸ اجرا شده است و در سال ۹۹ با شتاب بخشی به روند اجرای آن ها تلاش می شود مراحل اجرایی تعداد زیادی از آن ها به اتمام برسد و آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تبعات شیوع ویروس کرونا بر روند اجرای طرح ها، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، این طرح ها با رعایت همه موازین بهداشتی و پروتکلی که از سوی کارشناسان مربوطه در سطح کشور تهیه و ابلاغ شده است، اجرا می شود.

سلطانی، با بیان اینکه حدود ۴۵۰ هزار نفر در قالب راننده حمل و نقل برون شهری، پیمانکار و پرسنل ادارات تابعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت های عمرانی استان فعالیت می کنند، ادامه داد: رعایت موازین بهداشتی از سوی این افراد نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ایفا می کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25769

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.