• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

۲ هزارمیلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ریلی اختصاص یافت

  • کد خبر : 17149
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
۲ هزارمیلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ریلی اختصاص یافت

0 (0) مدیرعامل راه آهن: ۲ هزارمیلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ریلی اختصاص یافت مدیرعامل شرکت راه آهن از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی یک هزار دستگاه واگن مسافری، باری و لکوموتیو با استفاده از تولید کنندگان داخلی خبر داد.  به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در […]

0
(0)

مدیرعامل راه آهن:
۲ هزارمیلیارد تومان برای نوسازی ناوگان ریلی اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت راه آهن از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی یک هزار دستگاه واگن مسافری، باری و لکوموتیو با استفاده از تولید کنندگان داخلی خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان ریلی در سال رونق تولید، بیان کرد: اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی برای نوسازی ناوگان ریلی اختصاص یافت. 
وی افزود: این اعتبار برای نوسازی یک هزار دستگاه لکوموتیو، قطارهای خود کشش و واگن های مسافری و باری توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافته است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و پیگیری شرکت راه آهن، این اعتبار ابلاغ شده است، گفت: هفته گذشته نیز اولین اعتبار تفاهم نامه مذکور به شرکت راه آهن تخصیص یافت.
مدیرعامل راه آهن اظهار داشت: پس از تخصیص اعتبار، جلسات مستمر و متعددی با واگن سازان داخلی برگزار شده تا با تزریق منابع یاد شده، تولید کنندگان صنایع ریلی به تدریج برای نوسازی ناوگان در کشور کار خود را آغاز کنند.
رسولی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است، همه تلاش ما در شرکت راه آهن این است که برای نوسازی ناوگان ریلی کشور از ظرفیت‌های تولید کنندگان صنایع ریلی داخلی به خوبی استفاده شود.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان این که در سال رونق تولید، ارتقا بهره ‌وری و کاهش وابستگی صنعت حمل‌ و نقل ریلی به خارج، از اولویت‌های شرکت راه آهن در سال ۹۸ است، گفت: در این راستا خودکفایی و خود اتکایی به تولید کنندگان داخلی در یک فضای رقابتی سالم، از سیاست‌های راه آهن در سال جاری است.
وی تاکید کرد: هم اکنون ظرفیت‌های خوبی در صنعت حمل و نقل ریلی کشور برای کاهش وابستگی وجود دارد و تاکید بر اقتصادی بودن تولید، رونق کسب و کار و اشتغالزایی در صنایع ریلی با استفاده از جوانان متخصص و متعهد در دستور کار راه آهن قرار گرفته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17149

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.