• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

۴۰۰ متر بازسازی روزانه مسیر بافق – کرمان

  • کد خبر : 8584
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
۴۰۰ متر بازسازی روزانه مسیر بافق – کرمان

0 (0) روزانه ۳۵۰ تا۴۰۰ متر بازسازی در مسیر بافق کرمان انجام و تا پایان امسال ۶۰ کیلومتر از این مسیر بهسازی می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد رضا فیروز کوهی مدیرکل راه آهن کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۴۹۱ هزار و ۲۶۰ تن […]

0
(0)

روزانه ۳۵۰ تا۴۰۰ متر بازسازی در مسیر بافق کرمان انجام و تا پایان امسال ۶۰ کیلومتر از این مسیر بهسازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد رضا فیروز کوهی مدیرکل راه آهن کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۴۹۱ هزار و ۲۶۰ تن بار در راه آهن کرمان حمل شده است که در مقایسه با سال ۹۶ از رشد ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون میزان تناژ تخلیه راه آهن کرمان ۳۰۶ هزار و ۳۲۴ تن بار بوده است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۱۰۷ درصد رشد داشته است.
فیروزکوهی، بابیان اینکه تن کیلومتر مرزی نیز ۱۶۶ میلیون و ۵۶۳ هزار بوده، اضافه کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، رشد ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۹ درصدی جا به جایی مسافر
مدیر کل راه آهن کرمان در ادامه با بیان اینکه این اداره کل در بخش جا به جایی مسافر در ۳ ماهه نخست امسال رشد ۹ درصدی نسبت به سال گذشته داشته، گفت: مجموع ورودی و خروجی مسافر در این مدت ۲۴۵ هزار و ۶۰۷ نفر بوده است.

وی همچنین از اتمام پروژه نصب دوربین‌های مدار بسته خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه یک میلیارد تومان بوده که طی آن ۹۳ دستگاه دوربین نصب شده است.

فیروزکوهی با بیان اینکه ۳۰ دستگاه دوربین در سال ۹۵ ، ۵۱ دستگاه دوربین در سال ۹۶ و ۱۲ دستگاه دوربین در ۴ ماهه اول سال ۹۷ نصب شده است، تصریح کرد: کل این قرارداد با نصب دوربین ها در سال ۹۷ خاتمه یافت.

به گفته مدیر کل راه آهن کرمان، این اداره کل امسال در بخش خط حدود ۴ کیلومتر بازسازی انجام داده و کل بازسازی انجام گرفته در این بخش در سال گذشته، ۱۶ کیلومتر بوده است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.