• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

۴۴ درصد بودجه شهرداری اصفهان در حوزه حمل ونقل و ترافیک هزینه می‌شود

  • کد خبر : 26852
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
۴۴ درصد بودجه شهرداری اصفهان در حوزه حمل ونقل و ترافیک هزینه می‌شود
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: ۴۴ درصد بودجه امسال شهرداری اصفهان مربوط به حوزه معاونت ترافیک معادل دو هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان است که ۲۴ درصد آن معادل یک هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان مربوط به سازمان قطار شهری برای احداث خط دو مترو است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایمنا ، داریوش امانی اظهار کرد: از مجموع بودجه شش هزار میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری، بخش اختصاص یافته به شهرداری بدون بودجه سازمان‌ها ۵,۲۰۰ میلیارد تومان است و از این مبلغ ۲۹ درصد بودجه جاری و ۷۱ درصد عمرانی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به مهمترین پروژه‌های امسال، تصریح کرد: راه‌اندازی خط تراموا در شهر یکی از بزرگترین دغدغه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک است که مطالعات اولیه آن انجام شده و تصمیم‌گیری برای ادامه پروسه اجرایی آن تا امضا قرارداد و آغاز عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی اظهار کرد: اگر امسال کلنگ زنی پروژه تراموا انجام شود، برای اجرای آن دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

امانی گفت: مسیر تراموا حدفاصل میدان جمهوری تا میدان آزادی در نظر گرفته شده است، اما با توجه به فرسودگی بافت شهر و اینکه به عنوان یک مُد حمل و نقلی جدید، مسیر اجرای آن در طرح جامع حمل و نقل ترافیکی شهر دیده نشده، آغاز عملیات اجرایی آن تا حدودی دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: عزم و اراده لازم برای اجرای خط تراموا در شهر اصفهان از سوی شهرداری وجود دارد و امیدواریم با انجام پروسه‌های لازم، هر چه سریع‌تر شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.