• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

۴۸ ساعت تلاش شبانه‌روزی راه آهن تهران برای تکمیل پروژه زیرگذر باغ صالح ورامین

  • کد خبر : 21385
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
۴۸ ساعت تلاش شبانه‌روزی راه آهن تهران برای تکمیل پروژه زیرگذر باغ صالح ورامین
مدیرکل راه آهن استان تهران از اجرایی شدن پروژه زیر گذر باغ صالح ورامین، با دهانه ۸ و ارتفاع ۵.۵ متر برای نخستین بار در راه آهن جمهوری اسلامی با کار شبانه روزی و بدون وقفه در ۴۸ ساعت خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز؛ هادی نژاد با اشاره به اینکه عملیات اجرای زیرگذر راه آهن سراسری تهران- مشهد در منطقه باغ صالح ورامین، از روز پنجشنبه هفته گذشته و بر روی خط گرم( خطی که قطار بر روی آن تردد دارد) آغاز شده است گفت: با تلاش ۴۸ ساعته عوامل راه آهن، پیمانکاران و نیروهای شهرداری ورامین، بخش اول این پروژه مهم و حساس به پایان رسید تا قطارهای سراسری بر روی باکس های تعبیه شده، به حرکت خود ادامه دهد.

مدیرکل راه آهن تهران در اهمیت و حساسیت اجرای این پروژه افزود : از اداره کل راه آهن تهران، معاون بهره برداری و سیر و حرکت، معاون فنی و زیربنایی، مدیر پایانه آپرین، رئیس گروه ایمنی و نظارت بر شبکه، رئیس گروه خط و سازه های فنی، نماینده گروه علائم و ارتباطات الکتریکی و معاون اداره سیرو حرکت طی دو روز عملیات در محل پروژه حاضر شده و بر اجرای این پروژه عظیم نظارت داشتند.

وی با تقدیر از همراهی مردم حاشیه کارگاه، احداث زیرگذر باغ صالح ورامین گفت: این پروژه بسیاری از مشکلات عبور و مرور ساکنین حاشیه راه آهن به بخش مرکزی ورامین را برطرف و رفاه و آسایش را برای آنان به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21385

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.