• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

۵۰۰۰ کارگر شرکت تراورس زیر پوشش راه آهن قرار گیرند

  • کد خبر : 27166
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۵۰۰۰ کارگر شرکت تراورس زیر پوشش راه آهن قرار گیرند
نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که ۵۰۰۰ کارگر شرکت تراورس تحت پوشش شرکت راه آهن قرار گیرند.
0
(0)

سید جواد ساداتی‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به وضعیت ۵۰۰۰ کارگر شرکت تراورس اظهار کرد: قرار بود آنها ذیل شرکت راه‌آهن قرار گیرند که شنیده‌ها حکایت از رخ ندادن چنین امری است. لازم است پیگیری شود.

وی در تذکری دیگر به وزیر کشور گفت: قانون تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۱۶ بوده که در سال ۱۳۶۴ اصلاح شد قرار بود از برنامه دوم توسعه این قانون اصلاح شود اما تاکنون لایحه‌ها به مجلس شورای اسلامی داده نشده است.

وی ادامه داد: ما در کشورمان استان‌های بزرگ مقیاسی مانند اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان داریم که استاندار فرصت سرکشی به همه شهرستان‌های استان را ندارد. تجربه دنیا هم ثابت کرده که استان‌های بیشتر و با مقیاس کوچک‌تر امکان بهره‌وری و اشتغال بیشتر و تولید را دارند، پس برای کاهش بروکراسی و شتاب در روند توسعه استان و افزایش رضایتمندی استان‌های بزرگ مقیاس تفکیک شود.

به گزارش ایسنا نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به وزیر کار از شروع نشدن عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی کاشان انتقاد کرد و گفت: با توجه به وجود خانواده ۲۵۰ هزار نفری کارگری در این منطقه باید هرچه سریع‌تر این عملیات اجرایی شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.