• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

۸۲۶ هزار تن کالا از راه‌آهن ارومیه صادر شد

  • کد خبر : 29724
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
۸۲۶ هزار تن کالا از راه‌آهن ارومیه صادر شد
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: در پنج ماهه امسال ۸۲۶ هزار و ۹۹۵ تن بار از راه‌آهن ارومیه صادر شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، شاهپور ارصلانی با اشاره به آمار پنج ماهه حمل کالا از راه‌آهن ارومیه اظهار داشت: در این مدت ۱۲۸ هزار و ۳۰۵ تن صادرات، ۱۵۴ هزار و ۴۷۱ تن واردات و ۱۳۰ هزار و ۳۹۸ تن ترانزیت انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین میزان حمل و نقل داخلی ۴۱۳ هزار و ۸۲۱ تن بوده و مجموع بار و حمل و نقل جا به جا شده نیز از راه آهن ارومیه به ۸۲۶ هزار و ۹۹۵ تن رسیده است.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان با تاکید بر اینکه آمار جا به جایی مسافری نیز به خاطر شرایط کرونا به شدت کاهش یافته است افزود: همچنین راه‌آهن آذربایجان‌، ۵۰ درصد ظرفیت مسافری قطارها را کاهش داده و کوپه‌های ۶ نفره با ظرفیت سه نفر و کوپه‌های چهار نفره با ظرفیت دو نفر حرکت می‌کنند.

وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه حرکت قطارها از راه‌آهن ارومیه به صورت یک روز در میان انجام می‌شود بیان کرد: حرکت قطار ارومیه-تهران ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه با ظرفیت ۴۹۲ نفر حرکت می‌کند و تعداد مسافران پنج ماهه امسال هفت هزار و ۳۴۰ نفر بوده است.

ارصلانی تصریح کرد: قطار تهران-ارومیه نیز یک روز در میان و از ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه حرکت کرده و در پنج ماهه امسال ۶ هزار و ۱۵۸ نفر را جا به جا کرده است.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: در مجموع، امسال ۱۳ هزار و ۴۹۸ نفر مسافر از مقصد ارومیه-تهران و تهران به ارومیه جا به جا شده‌اند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29724

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.