• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

‍دعوت مدیر عامل راه آهن از خانواده بزرگ راه آهن برای حضور پرشور در انتخابات

  • کد خبر : 32440
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
‍دعوت مدیر عامل راه آهن از خانواده بزرگ راه آهن برای حضور پرشور در انتخابات
سعيد رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی با صدور پيامی همه اقشار جامعه به ويژه خانواده بزرگ راه آهن را برای حضور پرشور و حماسی در انتخابات رياست جمهوري دعوت كرد.
0
(0)

گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی راه آهن ج.ا.ا متن پیام مدیر عامل راه آهن به شرح زیر است:

? “بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شجاع ، بزرگوار و استوار ایران اسلامی؛ خانواده بزرگ و عزیز راه آهن جمهوری اسلامی ایران

باسلام و دورد ؛

در خصوص اهمیت انتخابات ؛ یعنی واگذاری مسئولیت اداره کشور به فرد شایسته می توان به سخنان پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد. آن حضرت در این خصوص می فرمایند:« هرکس شخصی را مأمور رسیدگی به امور مسلمانان کند، در حالی که می داند در میان مردم، فرد دیگری بهتر از او و آگاه تر از او به کتاب خدا و سنت پیامبرش وجود دارد، همانا به خدا و رسول و همه مسلمانان خیانت کرده است ».

ملت غیور ایران ؛

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با قدمت حدود یک قرن خدمت به ایران و شما مردم عزیز ، امروز با افتخار به محضر شما گزارش می‌دهد که فرزندان متعهد و سختکوش شما در خانواده بزرگ راه آهن با رویکردی جهادی و با خودباوری و تکیه بر استعداد ها وتوانمندی های موجود در کشور و حرکت در مسیرکاهش وابستگی به خارج به ویژه در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، در راستای حل مسائل پیش رو برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات خود به شما مردم عزیز تلاش نموده تا نشان دهد علیرغم تمام کینه ورزی ها و یأس پراکنی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان، می‌شود با ایجاد جوانه های امید بر دل و جان فرزندان متخصص، متعهد و خلاق ایران که برای پیشرفت میهن‌شان هم قسم شده اند؛ قدمهای بلند برداشت و موفقیت های بزرگی بدست آورد.

این حرکت جهادی و باور ” #ما_می_توانیم ” برای آبادانی و حل مشکلات موجود کشور بیش از هر زمان ضروری به نظر می رسد و این مهم نیازمند حمایت و حضور درخشان تمام مردم به عنوان تاثیر گذارترین رکن در خلق حماسه های بزرگ و موفقیتهای درخشان کشور عزیزمان است .

امروز حضور در میدان #انتخابات مؤثرترین و بهترین پاسخ کوبنده به دشمنان و القا کنندگان ناامیدی از آن سوی مرزهاست.

مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات ، سرمایه ارزشمندی است که موجب تقویت وحدت و اعتماد ملی، امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران عزیز که مدیون خون شهدای گرانقدرمان است، می باشد.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تمام مردم شریف ایران بویژه خانواده بزرگ راه آهن دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده محکم در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند.

خانواده بزرگ راه آهن با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با احساس مسؤلیت نسبت به سرنوشت ایران عزیز همانند گذشته با امید به نصرت الهی همگام با آحاد ملت ، با افتخار در جشن شکوه با شکوه انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32440

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.