• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

10 واگن باری لبه بلند در اراک تولید شد

  • کد خبر : 5598
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
10 واگن باری لبه بلند در اراک تولید شد

0 (0) 10 واگن باری لبه بلند در اراک تولید شد مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: 10 واگن باری لبه بلند چهار محوره مخصوص حمل مواد معدنی در این شرکت تولید و به ناوگان ریلی کشور پیوست. ایران اکونومیست – به گزارش ایران اکونومیست؛   محمدرضا مختاری  افزود: اسفندماه سال گذشته قرارداد تولید50 واگن باری لبه […]

0
(0)

10 واگن باری لبه بلند در اراک تولید شد

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: 10 واگن باری لبه بلند چهار محوره مخصوص حمل مواد معدنی در این شرکت تولید و به ناوگان ریلی کشور پیوست.
ایران اکونومیست –10 واگن باری لبه بلند در اراک تولید شد

به گزارش ایران اکونومیست؛   محمدرضا مختاری  افزود: اسفندماه سال گذشته قرارداد تولید50 واگن باری لبه بلند چهار محوره با شرکت ریل پرداز سیر منعقد شد که 10 واگن از این تعهد به شرکت بهره بردار تحویل شده است و 40 واگن دیگر نیز تا پایان تیرماه امسال تولید می شود.
وی ادامه داد: ارزش ریالی هر یک از این واگن های باری تولید شده در واگن پارس اراک معادل 2 میلیارد و 300 میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک اظهارداشت: تولید 600 واگن باری امسال در کارگاه های تولیدی این شرکت هدفگذاری شده و این واحد مادرتخصصی با ظرفیت مطلوب در حال فعالیت است.
مختاری اضافه کرد: ارزش ریالی هر یک از این واگن های باری تولیدی شرکت واگن پارس اراک بین 800 تا 2 میلیارد و 400 میلیون ریال متغیر است.
وی ادامه داد: قرارداد تولید 44 واگن مسافربری با شرکت های بهره بردار داخلی به ارزش هزار میلیارد ریال منعقد شده که ارزش تقریبی هر واگن تولیدی آن 20 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک بیان کرد: قرارداد تولید واگن های باری با شرکت های توکاریل و پارسیان ریل شرق و واگن های مسافربری با شرکت حمل و نقل ریلی رجا منعقد شده است.
شرکت واگن پارس اراک در سال 1354 آغاز به کار کرد و در سال 1364 با سرمایه‌ گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.
کارگاه های تولیدی شرکت واگن پارس در فضایی به وسعت 33 هکتار جانمایی شده است.
این شرکت به عنوان بزرگترین سازنده انواع لوکوموتیو، واگن های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی تولیدات سیستم حمل و نقل ریلی کشور است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.