• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

200 کرمانشاهی بصورت رایگان با قطار امروز راهی مشهد می شوند

  • کد خبر : 4041
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
200 کرمانشاهی بصورت رایگان با قطار امروز راهی مشهد می شوند

0 (0)  ساعت: 11:59 200 کرمانشاهی با قطار امروز راهی مشهد می شوند کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: 200 نفر از اقشار مختلف مردم استان امروز پس از افتتاح راه آهن کرمانشاه توسط رییس جمهوری، با قطار عازم مشهد مقدس می شوند. علیرضا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، […]

0
(0)
 

200 کرمانشاهی با قطار امروز راهی مشهد می شوند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: 200 نفر از اقشار مختلف مردم استان امروز پس از افتتاح راه آهن کرمانشاه توسط رییس جمهوری، با قطار عازم مشهد مقدس می شوند.

علیرضا گودرزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تمام هزینه های این سفر شامل هزینه های، بلیط و محل اسکان بر عهده دولت است.
وی با بیان اینکه این سفر هدیه حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری به بخشی از مردم کرمانشاه برای زیارت حرم امام در مشهد مقدس است، افزود: از این تعداد 80 نفر خانواده های ایثارگران، 60 نفر خانواده های زلزله زدگان، 20 نفر روحانیون و طلاب، 20 نفر را اصحاب رسانه و مابقی عوامل هماهنگ کننده هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مسافران کرمانشاه به مشهد 20 ساعت در راه خواهند، بود، گفت: این سفر از امروز آغاز می شود و تا چهارم فروردین ادامه خواهد داشت.
براساس اعلام گودرزی دومین قطار کرمانشاه روز پنجم فروردین ماه ایستگاه را ترک خواهد کرد و بلیط فروشی برای این قطار آغاز خواهد شد.
وی حرکت قطار را یکی از آرزوهای دیرینه مردم و مطالبات آنان عنوان کرد و گفت: این راه آهن یکی از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه یادآور شد: قرار است راه آهن از کرمانشاه به مرز خسروی متصل شود و علاوه بر مسافر بار نیز منتقل کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.