کُندی سیروحرکت، مانع درآمدزایی صنعت ریلی است
در خوشبینانهترین حالت، متوسط سیر روزانه یک واگن باری 100 کیلومتر است. یعنی یک قطار باری در هر ساعت 4 کیلومتر حرکت میکند. حال اگر یک کامیون هم بخواهد روزی 4 کیلومتر از تهران به مشهد برود 25 روز طول میکشد. بنابراین طبیعی است که درآمدزایی برای فعالان این صنعت، از کندی سیر ممکن نیست. … ادامه خواندن کُندی سیروحرکت، مانع درآمدزایی صنعت ریلی است
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.