• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

3 مزیت انتقال کالا از راه‌آهن اینچه‌برون نسبت به مسیر دریایی

  • کد خبر : 7070
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
3 مزیت انتقال کالا از راه‌آهن اینچه‌برون نسبت به مسیر دریایی

0 (0) 3 مزیت انتقال کالا از راه‌آهن اینچه‌برون نسبت به مسیر دریایی عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عملیات برقی سازی راه‌آهن گرمسار –اینچه برون با سرمایه‌گذاری کشور روسیه تأثیر مطلوبی در رشد اقتصاد کشور دارد، گفت: راه‌آهن مذکور حدود 450 کیلومتر است که می‌تواند به‌راحتی بارهای آسیا را با کمترین هزینه حمل‌ونقل […]

0
(0)

3 مزیت انتقال کالا از راه‌آهن اینچه‌برون نسبت به مسیر دریایی

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عملیات برقی سازی راه‌آهن گرمسار –اینچه برون با سرمایه‌گذاری کشور روسیه تأثیر مطلوبی در رشد اقتصاد کشور دارد، گفت: راه‌آهن مذکور حدود 450 کیلومتر است که می‌تواند به‌راحتی بارهای آسیا را با کمترین هزینه حمل‌ونقل کند؛ بنابراین در برهه کنونی باید ظرفیت‌های ارتباطی بین کشورهای سی آی اس ( مشترک المنافع) افزایش یابد.
3 مزیت انتقال کالا از راه‌آهن اینچه‌برون نسبت به مسیر دریاییبه گزارش «صما» شهرام کوسه غراوی در حاشیه مراسم آغاز عملیات برقی سازی راه‌آهن گرمسار-اینچه‌برون در گفت‌وگو با «صما» با بیان مطلب فوق افزود: خروج آمریکا از برجام شرایط خاصی را برای کشور ایجاد کرده که ما باید از فرصت‌های موجود بهترین بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه افزایش حمل‌ونقل بار از کشورهای آسیایی و سی آی اس می‌تواند رویکرد جدیدی را پیشروی کشور بگذارد عنوان کرد: حال زمان مطلوبی برای ورود دولت‌مردان و اعضای وزارت خارجه است که بتواند از این فرصت به بهترین شکل بهره ببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کشور ما رابطه مطلوبی با کشورهای آسیایی و سی ای اس دارد و این مورد باعث می‌شود اثر فشار آمریکا را خنثی کند.

کوسه غراوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون زمان مناسبی برای چانه‌زنی وزرا و وزارت کشور است گفت: باید ظرفیت‌های ارتباطی بین کشورهای سی ای اس افزایش یابد تا ما بتوانیم از ظرفیت‌های پرتوان کشور استفاده کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به‌هر روی پروژه‌های بزرگ و وسیع با کشورهای دیگر می‌تواند وضعیت اقتصادی مطلوبی برای کشور ایجاد کند؛ و به‌زودی شاهد تحول اقتصادی در کشور باشیم.

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی اشاره به اینکه منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه برون گنبدکاووس موقعیت بسیار خاصی دارد. گفت: هم‌جواری با کشورهای آسیای میانه و ظرفیت‌های بالای این کشورها به‌ویژه قزاقستان و ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی آن و نیز آماده بودن خط ریلی متصل به این کشورها در اینچه برون از ویژگی‌های منحصربه‌فرد اینچه برون گنبدکاووس است.

وی درنهایت گفت: حجم بار حمل‌ونقل شده بین ایران و کشورهای همجوار می‌تواند اتفاقات خوبی را برای کشور ایجاد کند.

کوسه غراوی درنهایت گفت: بحث انتقال کالا از چین از طریق اینچه برون نسبت به مسیر دریایی ایمن‌تر و به‌صرفه‌تر ازلحاظ زمانی و قیمت است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.