• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار فاینانس برای راه آهن رشت- آستارا

  • کد خبر : 5501
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار فاینانس برای راه آهن رشت- آستارا

0 (0) مصطفی سالاری،  در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر نبود مشکل اعتباری در ساخت خط ریلی رشت – انزلی گفت: برای راه آهن رشت- آستارا نیز با اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار فاینانس، مشکل اعتباری در ساخت این خط ریلی وجود نخواهد داشت. وی بر […]

0
(0)

مصطفی سالاری،  در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر نبود مشکل اعتباری در ساخت خط ریلی رشت – انزلی گفت: برای راه آهن رشت- آستارا نیز با اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار فاینانس، مشکل اعتباری در ساخت این خط ریلی وجود نخواهد داشت.

وی بر ضرورت بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت توسعه‌ای شهرستان آستارا تأکید کرد و افزود: مأموریت جذب سرمایه گذار جهت الحاق محل بارانداز فعلی راه اهن به منطقه ویژه اقتصادی آستارا به اتاق بازرگانی واگذار شد.

استاندار گیلان با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور در اتصال و اجرای هر چه سریع‌تر راه آهن قزوین – رشت به انزلی با بیان اینکه بدون اتصال این خط ریلی به انزلی و بندر کاسپین، کارکرد آن تنها مسافربری خواهد بود، تصریح کرد: با اتصال این خط ریلی به انزلی و بندر کاسپین می‌توانیم کاربرد تجاری از این خط ریلی داشته باشیم.

سالاری همچنین با بیان اینکه می‌توانیم رفع موانع تجارت با روسیه را از گیلان کلید بزنیم، اظهار داشت: بنده آمادگی دارم چنانچه در جهت تحقق این مهم نیاز به مذاکره با معاون اول رئیس جمهور، وزرا و مقامات کشوری باشد آن را انجام دهم.

وی خواستار افزایش تراز تجاری با روسیه شد و گفت: در مذاکرات با طرف روسی، آنان خیلی مصمم به افزایش تعاملات تجاری با ایران هستند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.