• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اولین گام راه‌آهن روی ریل ملی

  • کد خبر : 5356
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۵۳
اولین گام راه‌آهن روی ریل ملی

0 (0)   اولین گام راه‌آهن روی ریل ملی معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن گفت: هم‌اکنون ریل ذوب‌آهن توسط راه‌آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، سید اردشیر افضلی اظهار کرد: ذوب‌آهن شرایط خوبی پیدا کرده اما هنوز برای بهبود امور، کارهای بسیاری باید انجام شود که همت […]

0
(0)

 

اولین گام راه‌آهن روی ریل ملی

معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن گفت: هم‌اکنون ریل ذوب‌آهن توسط راه‌آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، سید اردشیر افضلی اظهار کرد: ذوب‌آهن شرایط خوبی پیدا کرده اما هنوز برای بهبود امور، کارهای بسیاری باید انجام شود که همت همگان را می‌طلبد.

وی در خصوص شرایط تولید در سال جاری افزود: میانگین تولید بخش‌های کوره بلند و فولادسازی نشان می‌دهد که امسال می‌توانیم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتن تولید برسیم، تولید کوره بلند امروز ۸ هزار و ۱۰۰ تن بود که رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود، تولید فولادسازی بین ۷ هزار ۱۰۰ تا ۷ هزار و ۲۰۰ تن بود که از امروز به ۷ هزار ۷۰۰ تا ۷ هزار و ۸۰۰ تن می‌رسیم. معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن در پاسخ به سوالی در خصوص طولانی شدن پروژه توسعه نورد ۶۵۰ و تولید ریل گفت: این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می‌شود، ریل تنها یک محصول این کارگاه است که شرایط تولید آن بسیار متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر است؛ هم اکنون ریل ذوب‌آهن توسط راه‌آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می‌شود. وی در خصوص ضرورت راه‌اندازی کوره شماره یک، تصریح کرد: این کوره برای تولید چدن راه اندازی می‌شود و هم اکنون چدن بازار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. افضلی در پایان گفت: ذوب‌آهن اقدامات گسترده‌ای در زمینه کاهش مصرف آب و همچنین تأمین آب انجام داده و بسیاری اقدامات نیز در حال انجام است اما باید دقت کنیم که بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت « آب نیست» را به وضوح مشاهده می‌کنیم، در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه‌جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.