• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازدید وزیر راه و شهرسازی و معاونین از نمایشگاه ترکمن باشی ترکمنستان

  • کد خبر : 19085
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱:۳۷
بازدید وزیر راه و شهرسازی و معاونین از نمایشگاه ترکمن باشی ترکمنستان
اسلامی، وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در «نشست مشترک وزرای حمل و نقل پنج کشور ساحلی دریای خزر با هدف توسعه همکاری ها» بیستم مردادماه به ترکمنستان سفر کرد.
0
(0)

بازدید وزیر راه و شهرسازی و معاونین از نمایشگاه ترکمن باشی ترکمنستان

وزیر راه و شهرسازی برای سخنرانی در «نشست مشترک وزرای حمل ونقل پنج کشور ساحلی دریای خزر به منظور توسعه همکاری ها» و شرکت در «همایش اقتصادی خزر» و «نشست موضوعی چشم انداز همکاری های حمل ونقلی در دریای خزر» در روزهای بیستم و بیست و یکم مرداد به ترکمنستان سفر کرده است.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در «نشست مشترک وزرای حمل و نقل پنج کشور ساحلی دریای خزر با هدف توسعه همکاری ها» بیستم مردادماه به ترکمنستان سفر کرد.

این مجمع همزمان با روز جهانی دریای خزر و همچنین سالروز امضای کنوانسیون رژیم حقوقی این دریا در سه بخش “نمایشگاه فناوری‌های نوآورانه خزر”، “همایش اقتصادی خزر” و “تشکیل نشست‌های نمایندگان دولت‌ها، شرکت‌ها و نمایندگان محافل تجاری” برگزار و به بررسی نظرات و دیدگاه های مختلف پرداخت.

در ادامه این سفر دور روزه، وزیر راه و شهرسازی برای شرکت در «همایش اقتصادی خزر» و همچنین حضور در «نشست موضوعی چشم انداز همکاری های حمل ونقلی در دریای خزر» به منطقه گردشگری آوازه ترکمنستان سفر می کند.
همچنین مقرر شده طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و در حاشیه برگزاری نشست های فوق الذکر، وزیر راه و شهرسازی ملاقات های دو جانبه ای با وزرای حمل ونقل کشورهای ساحلی دریای خزر داشته باشد.
گفتنی است: تعدادی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و وزارت امور خارجه نیز اسلامی را در این سفر همراهی می کنند.

منبع خبرگزاری برنا

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=19085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.