• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

برای نخستین بار جذب و حمل بار حداکثری محصولات صادراتی پتروشیمی

  • کد خبر : 11250
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۳۴
برای نخستین بار جذب و حمل بار حداکثری محصولات صادراتی پتروشیمی

0 (0) مدیر کل راه آهن لرستان خبر داد: برای نخستین بار جذب و حمل بار حداکثری محصولات صادراتی پتروشیمی خرم آباد از مبدا ایستگاه راه آهن دورود به مقصد بندرعباس صورت پذیرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن لرستان بمنظور نیل به اهداف سازمانی شرکت در خصوص جذب بار ریل پسند طی […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن لرستان خبر داد:
برای نخستین بار جذب و حمل بار حداکثری محصولات صادراتی پتروشیمی خرم آباد از مبدا ایستگاه راه آهن دورود به مقصد بندرعباس صورت پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن لرستان بمنظور نیل به اهداف سازمانی شرکت در خصوص جذب بار ریل پسند طی جلسات و مذاکراتی که در استانداری لرستان ، مجتمع پتروشیمی خرم آباد و این اداره کل انجام شد.مقرر گردید تولید روزانه محصولات بوسیله خطوط ریلی و از طریق راه آهن لرستان ارسال شود .
به گفته مهندس رحمت نژاد به محض توافقات اولیه در کمترین زمان ممکن زیرساخت لازم جهت جاده دسترسی به محل بارانداز ،تسطیح دپو و بارگیری بار مورد توافق در ایستگاه دورود عملیاتی و محیا گردید.
وی خاطر نشان کرد بخش اول محموله صادراتی پتروشیمی خرم آباد بوسیله ۲۲ واگن از نوع لبه کوتاه و به مقدار ۱۲۰۰ تن از مبدا ایستگاه راه آهن دورود بارگیری و به مقصد بندرعباس آماده ارسال می باشد و طی روزهای آینده این رقم به ۳۲۰۰۰ هزار تن افزایش می یابد.
رحمت رحمت نژاد در پایان به نقش راه آهن در کاهش آلودگی هوا ،حجم ترافیک جاده ای و پرهیز از خودروگرایی جهت جابجایی بار اشاره نمودند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.