• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 10712
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان

0 (0) با حضور معاون هماهنگی و پیگیری دفتر ریاست جمهور ، بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری بندر چابهار در گرو تأمین شبکه ریلی ترانزیتی است و بدون ایجاد راه ارتباطی مطمئن سرمایه‌ها اتلاف خواهند شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،معاون هماهنگی […]

0
(0)
با حضور معاون هماهنگی و پیگیری دفتر ریاست جمهور ،

بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان

سرمایه گذاری بندر چابهار در گرو تأمین شبکه ریلی ترانزیتی است و بدون ایجاد راه ارتباطی مطمئن سرمایه‌ها اتلاف خواهند شد.

بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،معاون هماهنگی و پیگیری دفتر ریاست جمهور ديروز در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گفت : مردم سیستان و بلوچستان علیرغم همه سختی ها و مشکلاتی که دارند همواره به عنوان مدافع انقلاب اسلامی عمل کرده اند.

علی اصغر احمدی هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را پیگیری مصوبات سفر های اول و دوم رئیس جمهور به این استان به علت اهمیت موضوع و وضعیت خاص استان ذکر کرد و گفت : اگر چه بین نیازهای استان و تصمیماتی که در سفرهای رئیس جمهور به استان اتخاذ شده فاصله وجود دارد اما میزان تحقق این مصوبات در استان قابل قبول است.

استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت : کاهش بارندگی و خشکسالی ۲۰ ساله از بین رفتن کشاورزی ، تنگی معیشت و فقر اقتصادی و عدم وجود زیر ساخت‌های ریلی ، صنعتی و جاده ای سبب سختی زندگی مردم استان شده و این وضعیت نیازمند توجه و نگاه جدی دولت به این استان است.

سید دانیال محبی از تالاب هامون به عنوان شاهراه حیاتی منطقه سیستان یاد کرد و گفت : احیای این تالاب نیازمند تشکیل کارگروه ملی مشابه دریاچه ارومیه است.

محبی مانع اصلی عدم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور را کمبود اعتبار دانست و خواستار شارژ اعتباری این طرحها به ویژه پروژه گاز رسانی به شهرهای استان شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه آهن چابهار – زاهدان – سرخس یکی از حیاتی‌ترین پروژه‌های استان است افزود : بهره مندی از افزایش ظرفیت بندر شهید بهشتی و دسترسی به فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری بندر چابهار در گرو تأمین این شبکه ریلی ترانزیتی است و بدون ایجاد راه ارتباطی مطمئن این سرمایه‌ها اتلاف خواهند شد.

محبی گفت : وجود مسیرهای طولانی و جاده های غیر استاندارد موجب خستگی رانندگان و بروز اتفاقات ناگوار در مسیرهای استان شده و روزانه شاهد تلفات انسانی و حوادث ناگواری در جاده های شمال و جنوب استان هستیم.

در این جلسه پروژه های راه آهن چابهار _ زاهدان _ سرخس ، بزرگراه زاهدان _ زابل و زاهدان _ خاش ، آبرسانی به شهرهای حوزه سد ماشکید علیا ، جاده چابهار _ کنارک _ جاسک ، گاز رسانی به شهرهای استان فعالیت بازارچه‌های مرزی ، اصلاح شبکه آبرسانی شهر زاهدان و احداث فرودگاه چابهار از جمله پروژه‌های مهم و مورد بحث بود .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.