• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بنادر مهم کشور به حمل و نقل چند وجهی متصل می شود

  • کد خبر : 6586
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
بنادر مهم کشور به حمل و نقل چند وجهی متصل می شود

0 (0) «محمد راستاد» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران افزود: اکنون طرح توسعه شبکه ریلی و حمل و نقل چند وجهی در بنادر با همکاری راه اهن، توسط مشاوران داخلی و خارجی در دست اقدام قرار دارد . وی اظهارداشت: سازمان بنادر به […]

0
(0)

«محمد راستاد» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران افزود: اکنون طرح توسعه شبکه ریلی و حمل و نقل چند وجهی در بنادر با همکاری راه اهن، توسط مشاوران داخلی و خارجی در دست اقدام قرار دارد .
وی اظهارداشت: سازمان بنادر به دنبال استفاده از حمل ونقل چند وجهی در تمام بنادر است و نیز شبکه ریلی به بنادر و پسکرانه های ان متصل شوند، در عین حال واردات و صادرات کالا از بنادر کشور تسهیل می شود و در رقابت با سایر بنادر منطقه می توان به موفقیت های زیادی دست یافت.
وی تصریح کرد: تا کنون همکاری فنی و اجرایی خوبی با شرکت راه اهن داشته ایم و رویکرد راه اهن نیز اتصال شبکه ریلی کشور به بنادر است تا صاحبان کالا و خدمات بتوانند با اطمینان بیشتری کالاهای خود را از بنادر با راه اهن جابجا کنند .
راستاد گفت: امروز ۲۵۰ کیلومتر شبکه ریلی در بنادر کشور وجود دارد و افزایش طول خطوط ریلی در بنادر شمالی و جنوبی برای تسهیل حمل کالا یک ضرورت ملی محسوب می شود.
مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت توسعه شبکه ریلی برای جابه جایی کالا از بنادر شهید رجایی امام چابهار و امیر اباد انزلی و آستارا از مهم ترین اولویت های سازمان بنادر است .
ششمین نماشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور 90 شرکت خارجی و 200 شرکت داخلی از 29 خرداد تا یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.