• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تا دو ماه آینده چهارخطه کردن راه‌آهن تهران _کرج به اتمام می‌رسد

  • کد خبر : 6540
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
تا دو ماه آینده چهارخطه کردن راه‌آهن تهران _کرج به اتمام می‌رسد

0 (0) مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن از ثبت برند «بالاست» طی سه ماه اخیر در کشور ایتالیا خبر می‌دهد و می‌گوید طی دو ماه گذشته در مناقصات پروژه‌های جاده‌ای و ریلی کشور‌های قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان شرکت شده است. محمد ابراهیمی مدیرعامل شرکت بالاست در جریان برگزاری روز اول ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل […]

0
(0)

مدیرعامل شرکت ساختمان و تأسیسات راه‌آهن از ثبت برند «بالاست» طی سه ماه اخیر در کشور ایتالیا خبر می‌دهد و می‌گوید طی دو ماه گذشته در مناقصات پروژه‌های جاده‌ای و ریلی کشور‌های قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان شرکت شده است.

محمد ابراهیمی مدیرعامل شرکت بالاست در جریان برگزاری روز اول ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی اظهار داشت: سهم شرکت بالاست در زیرساخت‌های ریلی کشور و نگهداری ساختمان‌ها و تاسیسات قابل توجه است.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید، شرکت بالاست در تلاش است تا پروژه‌های خود را به خوبی انجام دهد و پروژه‌های جدید را به سبد درآمدی این شرکت اضافه کند.

محمدی با اشاره به پروژه های مهم در دست اجرا توسط شرکت بالاست بیان داشت: بالغ بر ۴۰ پروژه مهم توسط این شرکت در دست اجرا است که مهم‌ترین آن احداث راه‌آهن میانه-تبریز است که هم اکنون ۹۶ درصد در زیرسازی و ۴۷ درصد در روسازی پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت بالاست همچنین به پروژه چهارخطه کردن راه‌آهن حومه‌ای تهران-کرج و پیشرفت ۸۷ درصدی این پروژه و تکمیل آن تا دو‌ ماه آینده خبر داد و افزود: در حال احداث دو خط از این پروژه هستیم که هفته گذشته سوزن‌های ورودی چهارخطه به ایستگاه نیک‌پسندی نصب و تحویل شد و سوزن‌ها مورد نیاز نیز در دست مونتاژ است که انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک مرحله نصب آن‌ها آغاز شود.

وی با اشاره به پروژه احداث ساختمان پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: این پروژه با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز و پرداخت مطالبات از سوی کار فرما از شرایط مطلوبی برخوردار است.

محمدی در ادامه به پروژه ایستگاه راه‌آهن شمتیغ و ساختمان‌های جانبی آن اشاره کرد و گفت: این پروژه از هفته گذشته با خرید سنگ و مایحتاج آن شتاب گرفته است و امیدواریم این پروژه هرچه زودتر تکمیل شود. همچنین قطعاتی از راه‌آهن خاف-هرات از سوی شرکت در دست اجرا است که با همکاری شریک تجاری از کشور ایتالیا یک دستگاه رگلاتور در اختیار گرفته شد و طی این هفته عملیات ریل رواژ آغاز شده است تا پس از تکمیل به کارفرما تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت بالاست در خصوص پروژه پل روگذر سنجان نیز گفت: با توجه به مذاکرات انجام شده با استاندار استان در خصوص مشکلات تملک اراضی امیدواریم ساخت این پروژه شتاب گیرد.

محمدی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم بازوی اجرایی دولت در انجام پروژه‌ها هستیم و نام ایران و اعتقاد به ارزش‌های انقلاب در پروژه‌ها را یدک می‌کشیم گفت: تلاش ما برای پاسخ این سؤال است که تحریم‌ها هیچ تأثیری بر ما نخواهد داشت. درگذشته تحریم‌ها نشان داد که می‌تواند منشأ فرصت‌سازی باشد و آن دوران را پشت سر گذاشتیم.

مدیرعامل بالاست تأکید کرد: باید بدانیم که حرف جدی در زمینه تعمیر ماشین‌آلات و تولید سوزن برای گفتن داریم که این همان شعار درون‌زایی اقتصادی است و باید از سوی دولت از طرق مختلف مانند ارائه تسهیلات و دانش فنی مورد حمایت قرار بگیرد تا به ایستادگی خود ادامه دهیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.