• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

جابجایی بیش از ۱۲ میلیون تن بار و ۷۴۰ هزار نفر طی ۸ ماه در راه آهن هرمزگان

  • کد خبر : 22773
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
جابجایی بیش از ۱۲ میلیون تن بار و ۷۴۰ هزار نفر طی ۸ ماه در راه آهن هرمزگان
مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: طی ۸ ماه گذشته ۱۲ میلیون تن انواع محمولات باری و معدنی از راه اهن هرمزگان تخلیه و بارگیری شده است در همین مدت شاهد جابجایی ۷۴۰ هزار و ۲۵۵ نفر مسافر در خطوط ریلی استان هستیم.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز٬ محمد رضا چنگانی در رابطه با عملکرد این اداره کل در حوزه باری تصریح کرد:۴ میلیون ۶۶۰ هزارو ۳۴۱ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل؛کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارسال شده است.

وی ادامه داد: در زمینه تخلیه نیز به میزان ۸ میلیون و ۳۷۳ هزارو ۸۹ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل؛ پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)،بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است.

چنگانی در خصوص حوزه مسافری نیز گفت:جابجایی مسافران در هشت ماهه سال جاری بوسیله ۱۹۶۶ رام قطار بصورت رفت و برگشت به تعداد ۷۴۰ هزارو ۲۵۵ نفر مسافر از مبادی تهران،اصفهان و مشهد انجام گرفته.

وی افزود: نفر کیلومتر طی شده در این مدت ۷۵۰ میلیونو ۴۴۶ هزارو ۳۵۰ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ در صد افزایش را نشان می دهد و در این مدت نیز تعداد ۴۲۱۰ خودرو به مقاصد مختلف حمل گردیده است.

لازم به ذکر است در مدت مذکورعملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۱۳ میلیون و ۳۳ هزارو ۴۳۰ تن کالاو محمولات بوده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۵ میلیارد ۱۲۷ میلیون و ۸۳۵ هزارو ۸۹۵ تن کیلومتر شده است.
عملکرد بندر شهید رجایی نیز در این مدت ۵ میلیون و ۷۵۵ هزارو ۸۳۲ تن کالا بوده و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۱۹ هزار و ۲۲۴ (TEU) بوده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22773

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.