• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر در راه آهن جنوب/ استقبال مسافران از قطار روند افزایشی دارد

  • کد خبر : 24638
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر در راه آهن جنوب/ استقبال مسافران از قطار روند افزایشی دارد
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: در ۱۰ ماهه امسال، ۲ میلیون و ۸ هزار و ۷۲۷ مسافر از طریق حمل و نقل ریلی جابجا شده اند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب، گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه امسال و علیرغم وقوع سیلابفروردین ماه و مسدود شدن خطوط ریلی به مدت ۳۲ روز و غیرممکن بودن تردد قطار‌های محلی و سراسری، اما جابجایی مسافر به وسیله قطار‌های راه آهن جنوب روند مطلوبی و رو به رشدی داشته است.

او افزود: در مدت مذکور ۲ میلیون و ۸ هزار و ۷۲۷ مسافر از طریق راه آهن جنوب جابجا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که جابجایی یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۷۸۹ نفر ثبت شده، شد ۱۵ درصدی نشان می‌دهد.

درویش زاده اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال قطار‌های مسیر اهواز-مشهد و اهواز-تهران و بالعکس یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۱۰۵ را جابجا کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۵۹ نفر در این مسیر ثبت شده، ۹ درصد افزایش یافته است.

این مقام مسئول درخصوص وضعیت تردد قطار‌های محلی و حومه‌ای بیان کرد: در مسیر‌های محلی ۲ رام قطار در مسیر اهواز-اندیمشک، در مسیر اهواز-خرمشهر یک رام قطارو در مسیر کارون به سربندر-ماهشهر نیز ۴ رام قطار فعالیت دارند که طی مدت مذکور، در مجموع ۷۸۵ هزار و ۶۲۲ مسافر در مسیر‌های مذکور جابجا شده اند.

مدیرکل راه آهن جنوب با بیان اینکه طی پارسال ۶۲۶ هزار و ۷۳۰ نفر در مسیر‌های مذکور و به وسیله قطار‌های محلی تردد کرده اند ادامه داد: آمار‌های امسال با پارسال نشان از رشد ۲۵ درصدی استقبال مسافران از این قطار‌ها و حمل و نقل ریلی است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24638

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.