• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

دهه کرامت در گذرگاه های فرهنگی مترو

  • کد خبر : 18252
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
دهه کرامت در گذرگاه های فرهنگی مترو
به مناسبت فرا رسيدن دهه كرامت برنامه هاي فرهنگي در ايستگاه هاي منتخب مترو اجرا مي شود.
0
(0)

برنامه‌های دهه کرامت در گذرگاه های فرهنگی مترو

به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت برنامه های فرهنگی در ایستگاه های منتخب مترو اجرا می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران محسن محمدیان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

وی گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی و سیره ی ائمه‌ هدی(ع) را هدف از برپایی و اجرای این برنامه فرهنگی عنوان کرد و با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه های عکس و پوستر در گذرگاه های فرهنگی مترو افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر ابزار مناسبی برای انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی است و گذرگاه های فرهنگی متروی تهران محل مناسبی است تا مسافران شهر زیرزمینی را به تماشای آثار برگزیده عکس و پوستر دعوت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه های شادمان، میدان جهاد، میدان حضرت ولیعصر(عج)، راه آهن، عبدل آباد، توحید، نبرد، ابن سینا، فردوسی، پیروزی و میدان اقلاب اسلامی از امروز ۱۲ تیر ماه ۹۸ به مدت بیست روز میزبان نگاه شهروندان و مسافران است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نمایشگاه عکس “معصومه بهشت” حاوی تصاویر حرم مطهر آن بانوی بزرگوار و نیز نمایشگاه پوستر “بانوی کرامت” شامل آثار هنرمندان رشته گرافیک به نمایش در می آید. همچنین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام نمایشگاه های عکس “ردپایی که دریا شد”، “هشت” و “جشنواره رضوی” با محتوای تصاویر پیاده روی زائران مشهد مقدس و حال و هوای معنوی بارگاه متبرک رضوی نگاه مسافران متروی تهران را به تماشای لحظه های به ثبت رسیده از منظر دوربین هنرمندان عکاس دعوت می نماید.

نوبخت با اشاره به فضاسازی محیطی در ایستگاه های مترو گفت: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با این روزهای فرخنده نصب طاق گل در ایستگاه های منتخب، نصب برچسب های گرافیکی در طرح های متنوع بر روی کلیه گیت های مسافری به منظور فضاسازی محیطی و پخش و نمایش محتوای تصویری مرتبط با دهه کرامت از نمایشگرهای داخل قطار و سکوهای مترو اجرا می شود.

همچنین روز پنجشنبه و به مناسبت گرامیداشت روز دختر با توزیع و اهدای گل به بانوان در ایستگاه های منتخب مترو به استقبال دهه کرامت خواهیم رفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.