• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه‌آهن اردبیل دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 6843
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
راه‌آهن اردبیل دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

0 (0) راه‌آهن اردبیل دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:براساس قول مساعد استاندار اردبیل در دهه فجر سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری از پروژه حیاتی و اساسی راه‌آهن اردبیل خواهیم بود و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی […]

0
(0)

راه‌آهن اردبیل دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:براساس قول مساعد استاندار اردبیل در دهه فجر سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری از پروژه حیاتی و اساسی راه‌آهن اردبیل خواهیم بود و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی «شهر فردا»، بهروز ندایی در بازدید از قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: در راستای تکمیل و اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل اعتبارات مورد نیاز جذب شده و با تزریق اعتبارات از محل فاینانس داخلی می‌توانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باشیم.
وی تزریق اعتبار 750 میلیارد تومانی از فاینانس داخلی به این پروژه را زمینه‌ساز تسریع در اجرای این پروژه دانست و گفت:  براساس قول مساعد مسئولان مربوطه به دنبال پیگیری‌های مستمر استاندار اردبیل تا پایان تیرماه مبلغ قابل توجهی برای راه‌آهن اردبیل تخصیص یافته و به شرکت‌های فعال در پروژه ارائه می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به آغاز اجرای این پروژه از سال 82 تصریح کرد: طول خط آهن این پروژه 175 کیلومتر بوده و در حال حاضر اغلب قطعات آن براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.
ندایی با بیان اینکه در مدت در طول 14 سال از آغاز اجرای این پروژه تنها شاهد پیشرفت 43 درصد در آن بودیم، افزود: با هدفگذاری‌های انجام شده و پیگیری‌های لازم مسئولان استانی در راستای جذب اعتبارات در سه سال آینده با پیشرفت 57 درصدی آن شاهد بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل به میانه خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به نصبت تابلوی روزشمار پروژه راه‌آهن در مقابل استانداری اردبیل بیان کرد: براساس قول مساعد استاندار اردبیل در دهه فجر سال 99 شاهد بهره‌برداری از این پروژه حیاتی و اساسی استان خواهیم بود و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.