• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

راه‌آهن تهران- همدان- سنندج به چینی‌ها سپرده می‌شود

  • کد خبر : 3832
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
راه‌آهن تهران- همدان- سنندج به چینی‌ها سپرده می‌شود

0 (0) معاون وزیر راه‌وشهرسازی از امضای قرارداد تأمین مالی عملیات اجرایی راه‌آهن تهران- همدان- سنندج در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی گفت: صبح امروز جلسه نهایی انعقاد قرارداد تأمین مالی و تکمیل عملیات اجرایی راه‌آهن تهران- همدان- سنندج با یک شرکت چینی برگزار شد و پس از توافق در جزئیات […]

0
(0)

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از امضای قرارداد تأمین مالی عملیات اجرایی راه‌آهن تهران- همدان- سنندج در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، خیرالله خادمی گفت: صبح امروز جلسه نهایی انعقاد قرارداد تأمین مالی و تکمیل عملیات اجرایی راه‌آهن تهران- همدان- سنندج با یک شرکت چینی برگزار شد و پس از توافق در جزئیات مفاد آن از سوی طرفین، به‌زودی به امضا خواهد رسید.

خادمی با اشاره به اتصال همدان به شبکه ریلی در سال جاری عنوان کرد: هم‌زمان با اتصال همدان به شبکه ریلی کشور در سال جاری ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- سنندج نیز آغاز شد.

او از انتقال ایستگاه راه‌آهن شهر همدان و سنندج به داخل شهر خبر داد و گفت: احداث خط ریلی همدان- همدان به طول 12 کیلومتر و سنندج- سنندج به طول 42 کیلومتر نیز در این قرارداد لحاظ شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خادمی درباره مفاد این قرارداد گفت: اجرای زیرسازی، روسازی، ساختمان ایستگاه‌‌ها و علائم ارتباطات ، تکمیل محور تهران-همدان-سنندج بر عهده طرف چینی است.

او درباره تأمین مالی این پروژه گفت: پروژه با استفاده از ظرفیت‌ حداکثری منابع تخصیص‌یافته در حال انجام است اما برای ادامه باقیمانده پروژه و تامین مالی آن مذاکرات با چین انجام شد و به زودی قرارداد نهایی امضا خواهد شد.

پروژه ریلی تهران-همدان یکی از پنج پروژه اصلی برای اتصال مراکز استان‌ها به شبکه ریلی است که با حدود ۲۶۵ کیلومتر زیرسازی و ۲۳ کیلومتر ریل‌گذاری محقق شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.