شما اینجا هستید
مترو » روابط عمومی در خط مقدم شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه قرار دارد

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران گفت: بعد از گذشت ۳۲ ماه که به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در حال خدمت هستم، توانستم با همراهی روابط عمومی ارتباط خوبی با خبرنگاران برقرار کنم و این ارتباط هر روز نزدیک تر از قبل شده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی در خط اول ارتباط شرکت بهره برداری مترو با بیرون جامعه قرار دارد افزود: امیدوارم، همانند گذشته خوب عمل کرده و  هر دو جنبه روابط عمومی و فرهنگی را هدایت کنید.
نوبخت گفت: شرایط در متروی تهران هر روز همچون هوای بهاری تغییر می کند روزی دستفروشان‌ را معظل اعلام می کنند و‌ بعضی مواقع مدافع آنها می شوند و این  تفاوت دیدگاه ها باعث شده همیشه شرکت با تهدید هایی روبرو باشد و‌ مدام در حال پاسخگویی به خبرنگاران و مردم هستیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه پرسنل همراهی دارد گفت: با توجه  به اینکه شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه با  روزانه حجم مخاطبانی است با اخبار زیادی مواجه است که نیاز به پاسخگویی دارد.

وی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ریه های مالی شرکت دچار مشکل شده و ۶۰ نفر از کارکنان شرکت مبتلا به این بیماری شده اند افزود: در کنار تمام سختی کاری که بخاطر شیوع ویروس کرونا داریم با بد اخلاقی هایی هم از سوی برخی شبکه های اجتماعی مواجه هستیم و راه های ارتباطی نوین نیز کار را بیشتر و سخت تر کرده است و این زحمات  و پاسخگویی برعهده روابط عمومی است.
نوبخت خاطرنشان کرد: روابط عمومی در خط مقدم شرکت قرار دارد و  مشکلاتی که بر شرکت وارد می شود را کمک می کند تا خیلی از موضوعات در مرحله نخست حل شوند و  همان طور که پل ارتباطی خوبی با مسافرین و خبرنگاران دارد امیدوارم این ارتباط را با پرسنل نیز افزایش دهد.

وی در پایان ‌افزود: امیدواریم این  دوران سخت بگذرد و هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا  ریشه کن‌ شود و روند زندگی عادی شود.

محسن محمدیان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو نیز در ابتدای این دیدار در خصوص اهداف، برنامه ها و سیاست های شرکت که توسط مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت انجام می شود توضیحاتی داد و گفت: سعی کرده ایم در روابط عمومی نقش زبان گوش،چشم و مغز انسان را ایفا کنیم و با همین هوشمندی به عنوان بازوی کمکی و فکری به مدیران ارشد کمک کنیم.
وی تصریح کرد: روابط عمومی، هنرمند عرصه شکل دهی ارتباطات انسانی و اجتماعی است، گوش شنوایی که برای شنیدن و خوب شنیدن خود را در معرض زبان مردم قرار می‌دهد و همواره می‌بایست حسب فلسفه وجودی، وظیفه ذاتی و حرفه‌ای تلاش کند تا شرایط و زمینه تعامل، تفاهم، درک متقابل، همراهی و همدلی با مردم شکل بگیرد، زیرا روابط عمومی مردم مدار که از جنس و متن و بطن مردم می‌باشد تکلیف و وظیفه‌ای بالاتر از عزم و همت شنیدن صدای مردم ندارد. پس اگر روابط عمومی بتواند به عنوان گوش هنرمند، هنرمندانه و با کیفیت مناسب صدای مردم را بشنود، مسلماً ارتباط را برقرار کرده است.
وی با اشاره به اینکه در بخش تبلیغات و برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله ریلی در سنوات گذشته معمولا این شرکت غرفه برتر بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته تمامی اطلاعات سایت بروز رسانی شد و اخبار به موقع منتشر شده است، سایت شرکت نیز به روز بوده و در بخش بین الملل نیز مقالات با موضوعات مختلف ترجمه می شوند و همچنین ماهنامه الکترونیکی حرکت نیز طی دو سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر در سایت شرکت و  UITP نیز منتشر می شود.
وی تصریح کرد: در این ماهنامه از معاونین، مدیران ارشد خطوط و پرسنل شرکت مصاحبه گرفته می شود.
محمدیان خاطرنشان کرد: اداره رسانه ها ارتباط خوبی با رسانه ها دارند و هر لحظه که خبرنگاران تماس بگیرند سعی کرده ایم پاسخگو بوده و اخبار را به موقع اطلاع رسانی کنیم. و همچنین به صورت ماهانه نظرسنجی از مسافران انجام و نتایج آن استخراج و مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در پایان با تبریک این روز از تلاش تمامی همکاران نیز قدردانی کرد.

اخبار راه آهن ایران | ریل نیوز