• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد توسط آستان قدس رضوی

  • کد خبر : 3257
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۳۷
طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد توسط آستان قدس رضوی

0 (0)     مدیرعامل هلدینگ عمران رضوی خبر داد امضاء قرارداد طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد توسط آستان قدس رضوی مدیرعامل هلدینگ عمران رضوی از امضاء قرارداد انجام مطالعات، طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد توسط آستان قدس رضوی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط […]

0
(0)

 

 

مدیرعامل هلدینگ عمران رضوی خبر داد
امضاء قرارداد طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد توسط آستان قدس رضوی
مدیرعامل هلدینگ عمران رضوی از امضاء قرارداد انجام مطالعات، طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد توسط آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آستان قدس مهندس رنجبران گفت: توافقات انجام مطالعات، طراحی و ساخت راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد فیمابین وزارت راه و شهرسازی، آستان قدس رضوی و شرکت چینی سایناهیدرو پس از گذشت بیش از ٨ ماه مذاکرات و جلسات مستمر صورت گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ عمران رضوی ادامه داد: راه‌آهن گرگان بجنورد مشهد به طول ٥٤٦ کیلومتر می‌باشد.

رنجبران مدت این قرارداد را پنج سال عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ٨٥ درصد پروژه توسط سرمایه‌گذار خارجی یعنی شرکت چینی سایناهیدرو و ١٥ درصد آن نیز توسط دولت تأمین می‌شود، لذا مبلغ قرارداد با احتساب تمامی هزینه‌ها بیش از هشت هزار و 300 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: با عنایت به اعلام آمادگی قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی و همچنین مدیرعامل موسسه سازمان اقتصادی رضوی، هزینه مالی 15 درصد سهم کارفرما، توسط آستان قدس رضوی تأمین می‌شود.

رنجبران در پاسخ به این سؤال که کدام‌یک از شرکت‌های هلدینگ عمران رضوی، عملیات اجرایی را در این قرارداد بر عهده‌دارند، گفت: اجرای کل پروژه توسط شرکت مسکن و عمران قدس رضوی به‌عنوان پیمان‌کار منتخب ایرانی و طرف سوم قرارداد سه‌جانبه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. با سلام
    مذاکرات برای عقد قرارداد تجاری راه آهن گرگان مشهد با شرکت سایناهیدرو چین از سر گرفته شده است ولیکن هنوز قرارداد نهایی و امضاء نشده است و خبر فوق فاقد اعتبار است.