• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

طرح های زیربنایی منطقه ویژه اقتصادی کاوه افتتاح شد

  • کد خبر : 31572
  • ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
طرح های زیربنایی منطقه ویژه اقتصادی کاوه افتتاح شد
با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طرح های زیربنایی شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا ، مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه امروز پنجشنبه ۲۵ دیماه در حاشیه بهره برداری از این طرح های زیربنایی اظهار کرد: نخستین طرح زیربنایی که با دستور رئیس جمهور افتتاح شد، احیا و راه اندازی ایستگاه راه آهن اختصاصی بزرگترین شهر صنعتی کشور بود.

فرهاد هاشمی افزود: در این طرح زیربنایی سکوی بارانداز به مساحت ۲۰ هزار متر مربع، محوطه سازی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و دو انبار سرپوشیده به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است.

 وی هزینه اجرای طرح احیا و راه اندازی ایستگاه راه آهن اختصاصی شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه را هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرا و بهره برداری از این طرح زیربنایی برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و برای افزون بر ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در ادامه، تامین و خط انتقال آب این مجموعه را دومین طرح زیربنایی اعلام کرد که در این آیین به بهره برداری رسیده است و گفت: در این طرح ظرفیت انتقال آب حدود ۲۵۰ لیتر در ثانیه ایجاد شده است که با احداث خط لوله چدن داکتیل ۵۰۰ میلی متر، احداث و توسعه ایستگاه های پمپاژ و مخازن ذخیره آب با ظرفیت ۶۰۰۰ متر مکعب انجام شده است.

 وی اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح را بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: در اجرای این طرح برای دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 هاشمی احداث انبارهای عمومی را سومین طرح زیربنایی بیان کرد و افزود: انبارهای عمومی منطقه ویژه اقتصادی کاوه به متراژ ۸۰ هزار متر مربع انبار سرپوشیده و همچنین ۵۰ هزار مترمربع انبار روباز بوده است  که با هزینه‌ای بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه انبارهای سرپوشیده در مناطق اقتصادی کشور با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر و همچنین ۱۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم، احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31572

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.