• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

علت توقف طولانی قطار در برخی ایستگاه‌های مترو

  • کد خبر : 22677
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
علت توقف طولانی قطار در برخی ایستگاه‌های مترو
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به توضیح علل توقف طولانی قطار در برخی ایستگاه‌های مترو پرداخت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مشرق،‌ فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با اشاره به علت توقف به نسبت طولانی برخی قطارها در بعضی از ایستگاه های مترو، گفت: وجود ترافیک در مسیر یکی از عمده دلایل توقف قطار در ایستگاه ها است.

وی با بیان اینکه عدم همکاری مردم در بسته شدن درب های قطار و اعزام آن از عمده دلایل توقف های طولانی در ایستگاه ها است، افزود: وقتی در ایستگاهی عدم همکاری مردم در اعزام قطار صورت بگیرد به طور حتم قطار بعدی در ایستگاه قبل به ناچار متوقف خواهد شد.

نوبخت ادامه داد: مردم برای تسهیل در تردد قطارها نباید مانع بسته شدن درب های قطار شوند.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه یادآور شد: توقف های طولانی در ایستگاه های تقاطی بیشتر رخ می دهد از این رو همکاری مسافران در کاهش این نوع توقف ها لازم است.

وی همچنین از تلاش برای افزایش ناوگان حمل و نقل ریلی خبر داد و گفت: مسافران در زمانی که قطار جا ندارد باید منتظر قطار بعدی باشند زیرا معطل نگه داشتن آن در حرکت سایر قطارها اختلال ایجاد می کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.