• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

فارس نخستین ایستگاه قطار گردشگری راه ابریشم شد

  • کد خبر : 10925
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
فارس نخستین ایستگاه قطار گردشگری راه ابریشم شد

0 (0) فارس نخستین ایستگاه قطار گردشگری راه ابریشم شد قطار گردشگری بین المللی عقاب طلایی با عنوان ‘راه ابریشم’ صبح شنبه در نخستین ایستگاه گردشگری خود در ایران، وارد استان فارس شد. مدیرکل راه آهن استان فارس شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این قطار پس از ورود به کشور از مرز […]

0
(0)

فارس نخستین ایستگاه قطار گردشگری راه ابریشم شد
قطار گردشگری بین المللی عقاب طلایی با عنوان ‘راه ابریشم’ صبح شنبه در نخستین ایستگاه گردشگری خود در ایران، وارد استان فارس شد.

مدیرکل راه آهن استان فارس شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این قطار پس از ورود به کشور از مرز سرخس، در نخستین برنامه سفر و گردشگری وارد ایستگاه سعادتشهر مرکز شهرستان پاسارگاد شد.
غلامحسین ولدی افزود: در این قطار 19 گردشگر از کشورهای آمریکا، آرژانتین، انگلیس، روسیه و استرالیا حضور دارند و 34 خدمه روسی نیز آنها را همراهی می کنند.
وی اظهار داشت: این گردشگران پس از بازدید از جاذبه های گردشگری آرامگاه کوروش در شهرستان پاسارگاد و تخت جمشید در شهرستان مرودشت، راهی شیراز می شوند و از جاذبه های تاریخی و فرهنگی مرکز استان فارس نیز بازدید می کنند.
مدیرکل راه آهن استان فارس گفت: قطار گردشگری بین المللی راه ابریشم شامگاه شنبه از شیراز راهی اصفهان، کرمان، یزد و مشهد می شود و از مرز سرخس، کشور را ترک می کند.
این قطار دومین قطار گردشگری بین المللی است که در مهرماه وارد استان فارس می شود.
قطار گردشگری عقاب طلایی یکشنبه 22 مهرماه جاری با 66 گردشگر و خدمه خارجی به فارس سفر کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.