• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قرارداد ساخت ۱۰ لکوموتیو به امضا رسید

  • کد خبر : 17425
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
قرارداد ساخت ۱۰ لکوموتیو به امضا رسید

0 (0)  با حضورمدیرعامل راه آهن: قرارداد ساخت ۱۰ لکوموتیو به امضا رسید با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن، قرارداد تولید ۱۰ دستگاه لکوموتیو باری بین شرکت واگن سازی پارس و شرکت البرز نیرو به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در حاشیه مراسم امضای این قرارداد در گفتگو […]

0
(0)
 با حضورمدیرعامل راه آهن:
قرارداد ساخت ۱۰ لکوموتیو به امضا رسید
با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن، قرارداد تولید ۱۰ دستگاه لکوموتیو باری بین شرکت واگن سازی پارس و شرکت البرز نیرو به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در حاشیه مراسم امضای این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت : طبق قراردادی که امروز بین این دو شرکت به امضا رسید قرار است ۱۰ دستگاه لکوموتیو باری در مدت ۱۵ ماه در شرکت واگن سازی پارس اراک برای شرکت البرز نیرو ساخته شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت : ارزش این قرارداد حدود ۱۲ میلیون یورو برآورد شده است و در شرایط فعلی با اجرای این قرارداد، از خروج این میزان ارز از کشور جلوگیری می شود.
وی اظهار داشت: در راستای توسعه حمل و نقل ریلی کشور و به استناد تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه، سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای شرکت راه‌آهن تخصیص یافته که مرحله نخست آن در اختیار راه آهن قرار گرفته است.
رسولی یادآور شد: طبق برنامه ریزی شرکت راه آهن قرار است با استفاده از این منابع ۱۰ هزار واگن مسافری و باری و لکوموتیو در شرکت های داخلی تولید و در اختیار شرکت های حمل ونقل ریلی قرار گیرد.
گفتنی است هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت حمل ونقل ریلی ایران و جهان و مشارکت در سرمایه گذاری ها، از مهم ترین اهداف هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.