• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لکوموتیو باری با مشارکت ایران و چین منعقد شد

  • کد خبر : 5338
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

0 (0)  در حضور وزیر راه و شهرسازی: قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لکوموتیو باری با مشارکت ایران و چین منعقد شد     قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لوکوموتیو باری دیزل الکتریک به ارزش ۷۰ میلیون یورو بین دو شرکت واگن پارس و البرز از ایران و شرکت دالیان چین در حضور وزیر راه و شهرسازی […]

0
(0)

 در حضور وزیر راه و شهرسازی:

قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لکوموتیو باری با مشارکت ایران و چین منعقد شد

 

 

قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لوکوموتیو باری دیزل الکتریک به ارزش ۷۰ میلیون یورو بین دو شرکت واگن پارس و البرز از ایران و شرکت دالیان چین در حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دقایقی پیش قرارداد ساخت ۵۰ واگن لوکوموتیو باری دیزل الکتریک میان شرکت‌های ایرانی واگن پارس و البرز با شرکت دالیان چین در حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی به ارزش ۷۰ میلیون یورو در محل کارخانجات واگن پارس منعقد شد.

گفتنی است قرارداد ۵۰ دستگاه لوکوموتیو باری دیزل الکتریک شامل ۳ قرارداد می‌شود که قرارداد اول بین شرکت البرز و دو شرکت واگن پارس و دالیان چین، قرارداد دوم واگن پارس و دالیان و قرداد سوم به منظور انتقال فناوری تولید از دالیان چین به واگن پارس منعقد شد.

شایان ذکر است شرکت دالیان چین بزرگترین تولیدکننده لوکوموتیو دیزل الکتریک در چین است که بیشترین سابقه صادرات انواع لوکوموتیو در چین را دارد.

همچنین واگن پارس علاوه بر اینکه دارای  بزرگترین و کامل ترین سخت افزار تولید ناوگان ریل در ایران است سابقه همکاری با شرکت های فرانسوی و آلمانی برای تولید انواع لوکوموتیو، واگن و تجهیزات را دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.