• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قرار گرفتن آستارا روی ریل توسعه با ورود نخستین قطار باری

  • کد خبر : 3170
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
قرار گرفتن آستارا روی ریل توسعه با ورود نخستین قطار باری

0 (0) نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس مطرح کرد قرار گرفتن آستارا روی ریل توسعه و پیشرفت با ورود نخستین قطار باری به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ولی داداشی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از بارانداز آستارا- آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با ورود نخستین قطاری باری به […]

0
(0)

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس مطرح کرد
قرار گرفتن آستارا روی ریل توسعه و پیشرفت با ورود نخستین قطار باری

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ولی داداشی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از بارانداز آستارا- آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: با ورود نخستین قطاری باری به شهرستان آستارا از طریق خط ریلی آستارا- آستارا، این شهرستان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

وی با اشاره به نواقض موجود در بارانداز آستارا- آستارا گفت: باید همه تلاش های لازم جهت اتمام این پروژه بین المللی بسیار مهم و افتتاح نهایی و رسمی آن به کار گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی بهره برداری نهایی از راه آهن بین المللی آستارا- آستارا را دارای خیرات و برکات فراوانی برای مردم شهرستان آستارا دانست و افزود: در این طرح عظیم فرصت های بسیار زیادی در زمینه های ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و جدب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی وجود دارد.

داداشی با اذعان به اینکه اتصال به مسیر ترانزیت بین المللی در آستارا کلید طلایی برای گشایش درب های جدید و عرصه ای بی همتا برای شمال کشور است بیان کرد: در تلاش هستیم تا راه آهن آستارا- آستارا به راه آهن آستارا- رشت و از آنجا به راه آهن رشت- قزوین متصل شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت و حجم بسیار بالای حمل ونقل کالا اعم از واردات و صادرات زون های مختلفی در بارانداز آستارا- آستارا تعریف شده است گفت: این زون های قابلیت اجرای پروژه های بزرگ و سودآور را دارند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.