• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطار گردشگری در مسیر بافق راه اندازی شود

  • کد خبر : 24635
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
قطار گردشگری در مسیر بافق راه اندازی شود
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باتوجه به مسیر ریلی مناسب شهرستان بافق می‌توان قطار گردشگری برای این شهرستان ایجاد کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،  علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در بازدید از غرفه‌های استان یزد در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، گفت: باتوجه به جایگاهی که مسیر ریلی شهرستان بافق دارد می‌توان قطار گردشگری را برای این شهرستان راه اندازی کرد.

او در بازدید از غرفه‌های صنایع دستی استان یزد، به کار بردن طرح‌های جدید در صنایع دستی را نکته‌ای مثبت دانست و افزود: پیاده سازی طرح‌های جدید و به روز در صنایع دستی بر روی بازار یابی و فروش این صنایع تاثیر خواهد گذاشت.

مونسان همچنین در بازدید از غرفه آژانس‌های مسافرتی یزد،ادامه داد: رشد گردشگری در استان یزد قابل توجه بوده، از این رو آژانس‌های مسافرتی در تعامل با دیگر استان‌ها توجه بیشتری به جذب گردشگر داخلی در کنار گردشگر خارجی داشته باشند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که از تاریخ ۲۳ بهمن ماه آغاز شده است تا امروز ۲۶بهمن  در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران ادامه دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24635

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.