• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مرمت ساختمان‌های گمرک و راه آهن میرجاوه

  • کد خبر : 11099
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
مرمت ساختمان‌های گمرک و راه آهن میرجاوه

0 (0) رئيس میراث فرهنگی میرجاوه خبر داد مرمت ساختمان‌های گمرک و راه آهن میرجاوه رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میرجاوه از مرمت ساختمان‌های گمرک و راه آهن این شهرستان خبر داد.       عبدالله کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حوزه میراث فرهنگی ساماندهی بافت […]

0
(0)
رئيس میراث فرهنگی میرجاوه خبر داد
مرمت ساختمان‌های گمرک و راه آهن میرجاوه
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میرجاوه از مرمت ساختمان‌های گمرک و راه آهن این شهرستان خبر داد.

 

 

 

عبدالله کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حوزه میراث فرهنگی ساماندهی بافت تاریخی روستای تمین از توابع شهرستان میرجاوه، از قبیل جداره سازی، سنگ فرش و غیره در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مرمت ساختمان گمرگ نیز توسط بخش خصوصی شروع شده، افزود: مرمت ساختمان راه آهن میرجاوه شامل آوار برداری، لایه برداری کاهگل داخل و بیرون مجموعه و همچنین کاهگل داخل و خارج ساختمان، کاهگل پشت بام، تعویض و رنگ آمیزی تراورس های آسیب دیده   و غیره انجام گرفته است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میرجاوه گفت: در حوزه صنایع دستی تاکنون ۳۸۰ نفر از صنعتگران فاقد مجوز میرجاوه شناسایی شده است.

کرد با اشاره به اینکه دوره آموزشی صنایع دستی در رشته‌های سوزن دوزی و سکه دوزی در حال برگزاری است، بیان گفت: دوره آموزشی صنایع دستی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در رشته های سوزن دوزی و سکه دوزی و البسه محلی در حال برگزاری است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.